دانلود ترجمه مقاله رویکرد نظریه بازی استکلبرگ جهت برنامه ریزی قیمت فروش برای خرده فروشان آنلاین
عنوان فارسی |
رویکرد نظریه بازی مبتنی بر مدل استکلبرگ جهت برنامه ریزی قیمت فروش و دسته بندی برای خرده فروشان آنلاین در مقیاس کوچک |
عنوان انگلیسی |
Stackelberg model based game theory approach for assortment and selling price planning for small scale online retailers |
کلمات کلیدی : |
  برنامه ریزی دسته بندی؛ خرده فروشان آنلاین در مقیاس کوچک؛ اثرات عدم قطعیت عرضه کننده؛ رویکرد نظریه بازی استکلبرگ |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 45 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه و مروری بر مقالات 3. تعریف مساله 4. نمادها و فرمولبندی مساله 5. رویکرد راه حل 6. استفاده از نظریه بازی به منظور دستیابی به تعادل مساله 7. نتیجه گیری
چکیده – برنامه ریزی دسته بندی (AP) یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین تصمیم گیری برای خرده فروشان آنلاین (خره فروشان الکترونیکی) است. این تصمیم حتی هنگامی که خرده فروش به عنوان یک شرکت کننده متمایز در مدل تصمیم گیری در نظر گرفته می شود، پیچیده تر خواهد شد. در حالت خرده فروشی آجر و ملات، خرده فروشان نسبت به عرضه کنندگان در به دست آوردن کالاهای مورد نیاز در مقدار مورد نیاز قدرتمندتر هستند. با این حال، این مورد برای خرده فروشان الکترونیکی در مقیاس کوچک صدق نمی کند. چنین خرده فروشان الکترونیکی با شرایطی مواجه می شوند که خرده فروشان در مقیاس بزرگ به طور غیرمستقیم عرضه کنندگان را مجبور می کنند که از عرضه به آن ها خودداری کنند. در چنین مواردی، رویکردهای تصمیم گیری AP موثر برای خرده فروشان الکترونیکی در مقیاس کوچک برای دستیابی به کالاهای مورد نیاز به منظور تحقق تقاضای مصرف کنندگان مورد نیاز است. در حالی که تحولات اخیر در شهرهای هوشمند پلت فرم و حمایت قدرتمندی برای عملیات های موفق خرده فروشی آنلاین فراهم می سازد، این مساله باید توسط رویکردهای مدل سازی مناسب که به خرده فروشان الکترونیکی در دستیابی به دسته بندی محصول مورد نیاز کمک می کند، مورد حمایت قرار گیرد. در این مقاله، مدل نظریه بازی جهت حمایت از خرده فروشان الکترونیکی در مقیاس کوچک در تصمیم گیری AP توسعه یافته است. به همین دلیل دو استراتژی برای تصمیم گیری وجود دارد. استراتژی اول این است که می توان محصولی با کیفیت عالی با تهیه آن از عرضه کننده قدرتمند اصلی عرضه کرد و استراتژی دوم ارائه محصولی از یک برند با محبوبیت کمتر است. استراتژی اول به عنوان زنجیره تامین استکلبرگ غیرمشارکتی مدل سازی شده که در آن عرضه کننده به عنوان یک رهبر ایفای نقش کرده و خرده فروش الکترونیکی یک پیرو بوده و استراتژی دوم به عنوان یک مساله برنامه ریزی دسته بندی هنگام در نظر گرفتن تخریب مطلوبیت ارائه برند جایگزین به مشتریان مدل سازی شده است. آنالیزهای مختلفی به منظور یافتن بهترین استراتژی در سناریوهای مختلف قبل از توصیه بهترین استراتژی انجام شده که توسط خرده فروش الکترونیکی در شرایط خاص دنبال می شود.
Assortment Planning (AP) is one of the most significant and challenging decision for online retailers (e-tailers) to make. This decision becomes even more complex when a supplier is considered as a distinctive participant in decision making model. In the bricks and mortar mode of retailing, retailers are more powerful than suppliers in getting the required goods in the required quantity. However, this is not the case for small scale e-tailers. Such e-tailers are faced with situations where large-scale retailers indirectly force the suppliers to refuse supplying to them. In such cases, effective AP decision making approaches are needed for small scale e-tailers to get the required goods to satisfy the customers’ demand. While current advancement in smart cities provide a powerful platform and support for successful operations of online retailing, this needs to be supported by appropriated modeling approaches that assist the e-tailer in getting their required product assortment. In this paper, a game-theoretic model is developed to support the small scale e-tailer in AP decision making. Such that it has two strategies to decide from. The first strategy is that it can offer the product with supreme quality by procuring it from the main powerful supplier and the second strategy is to offer the product from a less popular brand. The first strategy is modeled as a non-cooperative Stackelberg supply chain in which the supplier plays a leader and the e-tailer is a follower and the second strategy is modeled as an assortment planning problem while considering utility degradation of providing alternative brand to the customers. Various analyses are done to find the best strategy in different scenarios before recommending the best strategy to be followed by the e-tailer in given situations.
ترجمه این مقاله در 33 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 17 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
در این مقاله:
- مدل برنامه ریزی دسته بندی جدید برای خرده فروشان آنلاین در مقیاس کوچک پیشنهاد شده است.
- توسعه استراتژی هایی به منظور مقابله با موانع ناشی از خرده فروشان در مقیاس بزرگ انجام شده است.
- تاثیر خرید سبد مصرف کنندگان در مدل AP توسعه یافته در نظر گرفته شده است.
- نوع دسته بندی، قیمت فروش و تعداد اقلام مورد سفارش، تعیین شده است.
- تغییرات سبد خرید و قیمت گذاری در نظر گرفته شده و مدل AP ارائه شده است.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.