دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری مبتنی بر جستجوی آنلاین برای پلتفرم تجارت الکترونیکی
عنوان فارسی |
استراتژی قیمت گذاری مبتنی بر جستجوی آنلاین برای پلتفرم تجارت الکترونیکی با در نظر گرفتن هزینه جستجوی مصرف کننده |
عنوان انگلیسی |
Online search-based advertising strategy for e-Business platform with the consideration of consumer search cost |
کلمات کلیدی : |
  مکانیزم تبلیغاتی؛ هزینه جستجوی مصرف کننده؛ پلتفرم تجارت الکترونیک؛ تبلیغات مبتنی بر جستجو |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مدل های تئوریکی 4. آنالیز 5. نتیجه گیری
چکیده – هدف: مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از تبلیغات مبتنی بر جستجو در پلتفرم های تجارت الکترونیکی برای جستجوی محصولات مطلوب خود استفاده می کنند. پلتفرم ها یک مکانیزم تبلیغاتی متمرکز (CAM) یا مکانیزم تبلیغاتی غیرمتمرکز (DAM) برای ارائه خدمات تبلیغات جستجو برای کاهش هزینه های جستجوی مصرف کننده را انتخاب خواهند کرد که با استفاده از طول زمان جستجو ارائه می گردد. تصمیم گیری در زمینه نحوه انتخاب مکانیزم تبلیغاتی و نیز نحوه تعیین قیمت بهینه تبلیغات و طول زمان جستجو برای پلتفرم بسیار مهم می باشد. به منظور بررسی این موضوعات، هدف این مقاله، توسعه رویکردی تئوریک تحت هر مکانیزم برای بررسی استراتژی تبلیغاتی مبتنی بر جستجوی بهینه پلتفرم با در نظر گرفتن هزینه جستجو می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: در این مقاله، دو مدل برای بررسی استراتژی تبلیغاتی مبتنی بر جستجوی بهینه با در نظر گرفتن هزینه جستجوی مصرف کننده (یعنی طول زمان جستجو) توسعه داده شده است. با مقایسه سود پلتفرم تحت این دو مدل، استراتژی تبلیغاتی بهینه، طول زمان بهینه و هزینه مورد بررسی قرار می گیرند. یافته ها: مشخص شده است زمانی که مزیت ذخیره فروشنده به اندازه کافی زیاد است، مزایای پلتفرم از انتخاب DAM بیشتر بوده، و در غیر اینصورت، CAM انتخاب بهتری است. سرویس تبلیغاتی معمولا با طول زمان جستجوی کوتاه تری همراه با هزینه بیشتر و طول زمان جستجوی بلندتر همراه با هزینه کمتری ارائه می گردد. به طور خاص، زمانی که مزیت ذخیره فروشنده به طور قابل ملاحظه ای بالاست، یک DAM که هم از پلتفرم و هم از فروشنده بهره مند می گردد، انتخاب بهتری است. این موضوع می تواند توضیحی برای این موضوع باشد که چرا بسیاری از پلتفرم ها، سرویس های تبلیغاتی را با یک DAM پیشنهاد می دهند. اصالت / ارزش: این مقاله، اولین مطالعه تئوریک در زمینه بررسی استراتژی تبلیغاتی مبتنی بر جستجو، به ویژه در انتخاب مکانیزم های تبلیغاتی در زمینه تبلیغات آنلاین می باشد. این مقاله همچنین، اولین قطعه از پژوهشی تحلیلی است که تاثیر هزینه جستجوی مصرف کننده در زمینه تقاضای محصول را در نظر گرفته و سپس قیمت بهینه تبلیغات و هزینه جستجو (یعنی، طول زمان جستجو) را برای پلتفرم های آنلاین مورد بررسی قرار داده است.
Purpose - Consumers are increasingly using search-based advertising in e-Business platforms to seek their desirable products. Platforms will choose a centralized advertising mechanism (CAM) or decentralized advertising mechanism (DAM) to offer a search advertising service to lower consumer search cost, as represented by using search time length. It is important for the platform to decide how to choose advertising mechanisms, and how to determine the optimal advertising price and search time length. To address these issues, this study aims to develop a theoretical approach under each mechanism to examine the platform’s optimal search-based advertising strategy by considering search cost. Design/methodology/approach - In this study, two models are developed to examine the optimal search-based advertising strategy by considering consumer search cost (i.e. search time length). By comparing the platform’s profits under two models, the optimal advertising strategy, search time length and price are explored. Findings - It is found that when the seller’s reserve benefit is sufficiently large, the platform benefits from choosing the DAM; otherwise, the CAM is a better choice. The advertising service is usually offered with a shorter search time length accompanied by a higher charge, and a longer search time length accompanied by a lower charge. Specifically, when the seller’s reserve benefit is substantially high, a DAM that benefits both the platform and seller is a better choice. This can explain why many platforms offer advertising services with a DAM. Originality/value - This paper is the first theoretical study on addressing the search-based advertising strategy, especially the choice of advertising mechanisms, in the online advertising context. It is also the first piece of analytical research that considers the effect of consumer search cost on product demand, and then examines the optimal advertising price and search cost (i.e. search time length) for online platforms.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.