دانلود ترجمه مقاله نقش رسانه اجتماعی به عنوان کانال توزیعی برای ارتقای استراتژی قیمت گذاری
عنوان فارسی |
نقش رسانه اجتماعی به عنوان یک کانال توزیعی برای ارتقای استراتژی های قیمت گذاری |
عنوان انگلیسی |
The role of social media as a distribution channel for promoting pricing strategies |
کلمات کلیدی : |
  کانال های توزیع؛ رسانه اجتماعی؛ تمایل به پرداخت؛ مدیریت درآمد؛ قیمت گذاری پویا؛ قیمت گذاری به همراه هزینه گذاری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 37 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. تحلیل فرضیات و نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری 7. دلالت های نظری 8. دلالت های مدیریتی 9. محدودیت ها و تحقیقات آتی
هدف: هدف این مقاله بررسی این است که چگونه استفاده از رسانه های اجتماعی (SM) به عنوان ابزاری برای تاثیر گذاری بر تقاضا، توزیع استراتژی های تبلیغ قیمت مختلف برای ترغیب مصرف کنندگان برای بهره گیری از رزرو مستقیم، همراه با نحوه تاثیر گذاری بر استراتژی های درآمد و سودآوری، می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: نمونه این مطالعه، مدیران اجرایی هتل بودند که سمت های مدیریت را بر عهده داشتند و همچنین مدیران درآمد که بر تصمیمات قیمت گذاری تاثیر مستقیم داشتند. و مدل های تحلیل رگرسیون چندگانه برای انواع استراتژی های قیمت گذاری، ارائه کردیم. یافته ها: این مطالعه، رابطه بین کانالهای توزیع و استراتژی های قیمت گذاری پویا را تایید می کند، اگرچه همین رابطه با توجه به فنون قیمت گذاری سنتی، صدق نمی کند. نویسندگان دریافتند که بکار گیری و اتخاذ SM به عنوان یک ابزار استراتژیک، بستری برای ارتقای استراتژی های مدیریت درآمد تاکتیکی و اجرای انگیزه های قیمت گذاری تفاضلی عمل می کند. اصالت/ارزش: یافته های این مطالعه به مدیران درآمد هتل کمک می کند تا روش جدید تفکر- یعنی، یک پاسخ تعامل به اولویت های مصرف کنندگان را مدنظر قرار دهد تا سودآوری را براساس روش های قیمت گذاری مختلف توزیع شده از طریق SM، بهبود بخشد. در این زمینه، SM، استراتژی های قیمت گذاری را تا یک سطح جدید و بسیار چالش برانگیز، ارتقاء داده است. مقدمه: گسترش تجارت الکترونیک، یک سری کانالهای توزیع (DC) جدید بالقوه را بوجود آورده است که هتل ها می توانند از آنها برای تاثیر گذاری بر رفتار مصرف کننده، بهره بگیرند. این پیشرفت های فنآوری، شفافیت قیمت گذاری، رفتار مصرف کننده و تجربه مسافرت را بهبود داده اند (آندرسون، 2012). این پیشرفت ها استفاده از DC و در نتیجه آپدیت های قیمت گذاری بی وفقه و پاسخ های مصرف کننده را افزایش داده اند. امروزه، بسترهای رسانه های اجتماعی (SM) مانند توئیتر و فیسبوک به میزان گسترده ای برای تبلیغ محصولات هتل استفاده می شوند. این باعث بوجود آمدن یک مزیت رقابتی می شود؛ البته ، همچنین مدیران درآمد هتل را ملزم می کند تا بکار گیری SM توسط مشتریان را تعیین کنند. بسترهای SM نقش مهمی در میزبانی محتوای تولید شده توسط مصرف کننده، که بوسیله جستجوی اطلاعات هتل به صورت آنلاین شروع می شود، ایفا می کنند (ژیانگ و گرتزل، 2010؛ لیونگ و همکاران 2013؛ کیم و همکاران، 2015)، که این بخاطر سهولت و فوری بودن اشتراک گذاری اطلاعات بلادرنگ می باشد (جانسن و همکاران، 2009). مشتریان مدرن زرنگ و زیرک هستند و از تبلیغات (آفرهای) هتل و فرصت های فروش منحصربفرد آگاه هستند و این امر آنها را قادر می سازد تا قیمت ها را قبل از انجام خرید مقایسه کنند یا منتظر بمانند و در مورد قیمت های پایین تر، حدس و گمان بزنند. به این دلیل، خبرگان و متخصصان، ماندگاری و حفظ مشتری را به عنوان یک چالش کلیدی برای هتل ها می دانند (کراس و همکاران، 2009، هامیلتون و همکاران، 2016). ایجاد اعتماد در خدمات و محصولات قابل خرید، معمولاً آگاهی را بهبود می بخشد و درآمد را افزایش می دهد ( نونه و همکاران، 2011).
Purpose: The purpose of this paper is to investigate how using social media (SM) as a tool to influence demand motivates the distribution of different price promotion strategies to encourage consumers to utilize direct bookings, along with how this impacts revenue strategies and profitability. Design/methodology/approach: This study surveyed hotel executives who hold managerial positions and revenue managers with a direct influence on pricing decisions and developed multiple regression analysis models for various pricing approaches. Findings: This study confirms the relationship between distribution channels and dynamic pricing strategies, although the same is not true with respect to traditional pricing techniques. The authors found that the adoption of SM as a strategic tool provides a platform to promote tactical revenue management strategies and to practice differential pricing motives. Originality/value: The findings of the study will help hotel revenue managers to take into account a new way of thinking – namely, an interactive response to consumers’ preferences to improve profitability, based on different pricing methods distributed through SM. In this context, SM has elevated pricing strategies to a new and particularly challenging level. Introduction: The rise of e-commerce has provided a variety of potential new distribution channels (DC) that hotels can embrace to influence consumer behavior. These technological advances have enhanced pricing transparency, consumer behavior and the travel experience (Anderson, 2012). They have increased the use of DC and, as a result, real-time pricing updates and consumer responses. Nowadays, social media (SM) platforms such as Twitter and Facebook are widely used to promote hotel products. This presents a competitive advantage; however, it also requires hotel revenue managers to determine their consumers’ adoption of SM. SM platforms play an important role in hosting consumer-generated content, initiated by online hotel information searches (Xiang and Gretzel, 2010; Leung et al., 2013; Kim et al., 2015), due to the immediacy of sharing real-time information ( Jansen et al., 2009). Modern consumers are savvy and more aware of hotel promotions and unique sale opportunities, which enables them to compare prices before making a purchase or wait and speculate on lower prices. For this reason, experts have identified consumer retention as a key challenge for hotels (Cross et al., 2009; Hamilton et al., 2016). Establishing trust in services and purchasable products tends to improve awareness and increase revenue (Noone et al., 2011).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.