دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری در صنعت ساخت و ساز
عنوان فارسی |
استراتژی قیمت گذاری در صنعت ساخت و ساز ایالات متحده |
عنوان انگلیسی |
Pricing strategy in the US construction industry |
کلمات کلیدی : |
  قیمت گذاری مبتنی بر هزینه؛ قیمت گذاری مبتنی بر بازار؛ متغیرهای قیمت گذاری؛ فرآیند مناقصه |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2001 | تعداد رفرنس مقاله : 23 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. قیمت گذاری در ساخت و ساز 3. استراتژی های قیمت گذاری پیشنهادی در ساخت و ساز 4. پیمایش 5. یافته های پیمایشی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله چندین مساله مرتبط با قیمت گذاری در ساخت و ساز را ارائه می دهد. نخست، مشکلات همراه با استراتژی قیمت گذاری فعلی در ساخت و ساز مورد بررسی قرار می گیرند. دوم، استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر رویکرد بازار محور ارایه می شوند. سوم، یافته های پیمایشی از 400 پیمانکار برتر ایالات متحده در خصوص شیوه های قیمت گذاری فعلی آنها و قابلیت کاربرد استراتژی های قیمت گذاری پیشنهادی ارایه شده است. در نتیجه، این باور که استراتژی قیمت گذاری فعلی در ساخت و ساز، عمدتا مبتنی بر هزینه است، توسط یافته های پیمایشی تایید شده است؛ در واقع، در تعیین قیمت افزایشی فروش، اغلب پیمانکاران بعد از ارزیابی ذهنی رقابت بر مشاهدات خود تکیه می نمایند. سه متغیر قیمت گذاری داخلی که از نظر آماری دارای بیشترین ضرایب احتمال معنی دار با استراتژی قیمت گذاری هستند عبارتند از "قابلیتهای اطلاعاتی بازاریابی"، "ارزش قرارداد سالانه"، و "نوع مشتری در اکثر پروژه ها". "مشخصات مالک"، "مشخصات رقبا"، و "تقاضای بازار" از لحاظ آماری متغیرهای خارجی معنی داری در تصمیم گیری استراتژی قیمت گذاری هستند. یک تغییر در فرآیند مناقصه پیشنهاد شده است به طوری که همه طرفین در ساخت و ساز می توانند منافع استراتژی های قیمت گذاری مبتنی بر بازار را به حداکثر برسانند.
This paper presents several issues related to pricing in construction. First, problems with current pricing strategy in construction are explored. Second, pricing strategies based on a market-based approach are proposed. Third, survey ndings of the top 400 US contractors are presented regarding their current pricing practices and the applicability of the proposed pricing strategies. In conclusion, the belief that current pricing strategy in construction is predominantly cost-based is con rmed by the survey ndings; indeed, in setting the markup, most contractors rely on their intuition after subjectively assessing the competition. The three internal pricing variables that have the largest statistically signi cant contingency coef cients with pricing strategy are ‘marketing intelligence capabilities’, ‘annual contract value’, and ‘the type of client in most projects’. ‘Owner’s characteristics’, ‘competitors’ characteristics’, and ‘market demand’ are statistically significant external variables in making pricing strategy decisions. A change of bidding procedure is proposed so that all parties in construction can maximize the bene ts of market-based pricing strategies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.