دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری در صنعت ساخت ‌و ساز

عنوان فارسی

استراتژی قیمت گذاری در صنعت ساخت ‌و ساز ایالات متحده

عنوان انگلیسی

Pricing strategy in the US construction industry

کلمات کلیدی :

  قیمت گذاری مبتنی بر هزینه؛ قیمت‌ گذاری مبتنی بر بازار؛ متغیرهای قیمت ‌گذاری؛ فرآیند مناقصه

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2001 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. قیمت گذاری در ساخت و ساز 3. استراتژی های قیمت گذاری پیشنهادی در ساخت و ساز 4. پیمایش 5. یافته های پیمایشی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله چندین مساله مرتبط با قیمت گذاری در ساخت‌ و ساز را ارائه می ‌دهد. نخست، مشکلات همراه با استراتژی قیمت‌ گذاری فعلی در ساخت ‌و ساز مورد بررسی قرار می گیرند. دوم، استراتژی ‌های قیمت گذاری مبتنی بر رویکرد بازار محور ارایه می ‌شوند. سوم، یافته ‌های پیمایشی از 400 پیمانکار برتر ایالات ‌متحده در خصوص شیوه‌ های قیمت ‌گذاری فعلی آن‌ها و قابلیت کاربرد استراتژی‌ های قیمت گذاری پیشنهادی ارایه شده‌ است. در نتیجه، این باور که استراتژی قیمت گذاری فعلی در ساخت و ساز، عمدتا مبتنی بر هزینه است، توسط یافته ‌های پیمایشی تایید شده‌ است؛ در واقع، در تعیین قیمت افزایشی فروش، اغلب پیمانکاران بعد از ارزیابی ذهنی رقابت بر مشاهدات خود تکیه می‌ نمایند. سه متغیر قیمت گذاری داخلی که از نظر آماری دارای بیشترین ضرایب احتمال معنی ‌دار با استراتژی قیمت گذاری هستند عبارتند از "قابلیتهای اطلاعاتی بازاریابی"، "ارزش قرارداد سالانه"، و "نوع مشتری در اکثر پروژه ‌ها". "مشخصات مالک"، "مشخصات رقبا"، و "تقاضای بازار" از لحاظ آماری متغیرهای خارجی معنی داری در تصمیم‌ گیری استراتژی قیمت گذاری هستند. یک تغییر در فرآیند مناقصه پیشنهاد شده ‌است به طوری که همه طرفین در ساخت‌ و ساز می ‌توانند منافع استراتژی‌ های قیمت ‌گذاری مبتنی بر بازار را به حداکثر برسانند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper presents several issues related to pricing in construction. First, problems with current pricing strategy in construction are explored. Second, pricing strategies based on a market-based approach are proposed. Third, survey Ž ndings of the top 400 US contractors are presented regarding their current pricing practices and the applicability of the proposed pricing strategies. In conclusion, the belief that current pricing strategy in construction is predominantly cost-based is conŽ rmed by the survey Ž ndings; indeed, in setting the markup, most contractors rely on their intuition after subjectively assessing the competition. The three internal pricing variables that have the largest statistically signiŽ cant contingency coefŽ cients with pricing strategy are ‘marketing intelligence capabilities’, ‘annual contract value’, and ‘the type of client in most projects’. ‘Owner’s characteristics’, ‘competitors’ characteristics’, and ‘market demand’ are statistically significant external variables in making pricing strategy decisions. A change of bidding procedure is proposed so that all parties in construction can maximize the beneŽ ts of market-based pricing strategies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری در صنعت ساخت ‌و ساز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi