دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری استراتژیک در شرکت های صنعتی

عنوان فارسی

اتخاذ قیمت گذاری استراتژیک توسط شرکت های خدمات صنعتی

عنوان انگلیسی

The adoption of strategic pricing by industrial service firms

کلمات کلیدی :

  عملکرد؛ خدمات؛ بازاریابی بنگاه به بنگاه؛ استراتژی قیمت گذاری

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 47
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی و فرضیات پژوهش 3. روش پژوهش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف – هدف این مقاله اندازه‌ گیری میزان تاثیر متغیرهای زمینه‌ ای منتخب بر اتخاذ قیمت گذاری استراتژیک توسط شرکتهای خدماتی صنعتی و تعیین تاثیر اتخاذ قیمت گذاری استراتژیک بر عملکرد شرکت است. طرح / روش‌ تحقیق / رویکرد – داده ‌ها از 154 شرکت خدمات صنعتی فعال در چهار بخش خدماتی مختلف از طریق یک نظرسنجی ایمیلی جمع‌ آوری شدند. علاوه بر این، تحقیقات کیفی از طریق 20 مصاحبه ژرف کاوانه انجام شد. یافته‌ ها – یافته ‌های اصلی این تحقیق نشان می ‌دهد که جهت گیری بازار همراه با موقعیت پیشرو در بازار و رشد بازار، توسعه قیمت گذاری استراتژیک را افزایش می‌ دهد. از سوی دیگر، آشفتگی فناوری و بازار مانع از این توسعه می‌ شوند، در حالی که تاثیر کلی آشفتگی در شرکتهای مبتنی بر بازار کاهش می یابد. در نهایت، یک تاثیر مثبت از قیمت گذاری استراتژیک بر عملکرد شرکت یافت شد. محدودیتها / مفاهیم تحقیق – اتخاذ قیمت گذاری استراتژیک نیازمند توجه به عوامل مختلفی است، در حالی که این اتخاذ می ‌تواند هم جنبه کیفی و هم کمی عملکرد شرکت را بهبود بخشد. با وجود اهمیت این یافته ها، زمینه تحقیق، تعمیم یافته ‌های خود بر سایر بخشهای خدمات صنعتی و زمینه‌ های ملی را محدود می‌ سازد. اصالت / ارزش – مطالعه حاضر یکی از اولین تلاشها برای بررسی تجربی موضوعات فوق ‌الذکر در یک زمینه خدمات صنعتی است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this paper is to measure the extent to which selected contextual variables have an impact on the adoption of strategic pricing by industrial service firms, and determine the effect of the adoption of strategic pricing on company performance. Design/methodology/approach – Data were collected from 154 industrial service firms operating in four different service sectors through a mail survey. Moreover, qualitative research through 20 in-depth interviews was carried out. Findings – The study’s main findings indicate that market orientation along with a leading position in the market and market growth boost the development of strategic pricing. On the other hand, technological and market turbulence hinder this development, while the overall impact of turbulence is reduced in market-oriented firms. Finally, a positive impact of strategic pricing on company performance was found. Research limitations/implications – The adoption of strategic pricing requires attention to a variety of factors, while this adoption can improve both qualitative and quantitative aspects of the company’s performance. The significance of these findings notwithstanding, the context of the study does limit generalization of its findings to other industrial service sectors and national contexts. Originality/value – The current study represents one of the first attempts to empirically examine the aforementioned topics in an industrial service context.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری استراتژیک در شرکت های صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi