دانلود ترجمه مقاله یک مدل ارزیابی استراتژی قیمت گذاری
عنوان فارسی |
یک مدل ارزیابی استراتژی قیمت گذاری جدید |
عنوان انگلیسی |
A new pricing strategy evaluation model |
کلمات کلیدی : |
  قیمت گذاری؛ سیستم های پشتیبانی از تصمیم؛ تعیین معیار؛ نظرسنجی؛ روش های رگرسیون؛ معیارهای عملکرد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : Inderscience |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. کسری الصاقی قیمت 4. بازگشت سرمایه 5. فرضیات تحقیق و طراحی 6. نظرسنجی و مشخصات 7. یافته ها و نتایج آماری 8. نتیجه گیری و بررسی نتایج
چکیده – دانشگاهیان و متخصصین معتقدند که استراتژی های قیمت گذاری بهتر، محرک های مهم بازگشت سرمایه (ROI) می باشند، با این حال این فرضیه به طور کامل مورد تست قرار نگرفته است. ما یک کسری الصاقی قیمت گذاری جدید (PAF) را توسعه داده و سپس بررسی کرده ایم که آیا آن با تغییرات در بازگشت سرمایه برای محصولات یک شرکت مرتبط هست یا نه. ما این رابطه عملکردی PAF-ROI را با استفاده از ده استراتژی قیمت گذاری تعریف شده توسط نوبل و گروسا (1999) و با استفاده از مدلسازی منطقی و تحلیل رگرسیون، تست کرده ایم. نتایج نظرسنجی از 385 تولیدکننده کالای سرمایه ای در بازارهای کسب و کار به کسب و کار (B2B)، داده های این پژوهش را فراهم کرده اند. یک رابطه PAF-ROI قابل توجه آماری بین استفاده از بهترین استراتژی قیمت گذاری برای یک موقعیت قیمت گذاری مفروض و افزایش بازگشت سرمایه یافت شد. آنالیز فاصله اطمینان نیز نشان داد که اشتباهات قیمت گذاری می توانند کاهش 10 درصدی ROI برای شرکت ها را در پی داشته باشند. روش های PAF برای یک وضعیت قیمت گذاری خاص، امکان مقایسه سیستماتیکی استراتژی قیمت گذاری فعلی با بهترین استراتژی های قیمت گذاری در میان ده استراتژی قیمت گذاری محتمل را فراهم می کند.
Academics and practitioners agree that better pricing strategies are important drivers of return on investment (ROI), yet this premise has not been fully tested. We develop a new pricing adherence fraction (PAF) and then investigate whether it is related to changes in return on investment for a firm's products. We test this PAF-ROI performance relationship using ten pricing strategies defined and quantified by Noble and Gruca (1999) using logit modelling and regression analyses. Survey results of 385 durable capital goods manufacturers in business-to-business (B2B) markets provide the data for this research. A statistically significant PAF-ROI relationship is found between using the best pricing strategy for a given pricing situation and an increased return on an investment. Confidence interval analysis reveals that pricing mistakes can cost firms up to a 10% decrease in ROI. The PAF methods and procedures for a particular pricing situation allow a current pricing strategy to be compared systematically to the best pricing strategy among ten possible pricing strategies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.