دانلود ترجمه مقاله مسائل قیمت گذاری در بازاریابی صنعتی
عنوان فارسی |
مسائل قیمت گذاری در بازاریابی صنعتی |
عنوان انگلیسی |
Pricing issues in industrial marketing |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی قیمت گذاری؛ مزایده؛ بازاریابی صنعتی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2005 | تعداد رفرنس مقاله : 13 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مدیریت زنجیره تامین و قیمت گذاری ارزش 3. موانع بر سر قیمت گذاری موثر صنعتی 4. مدیریت استراتژی های قیمت گذاری بین المللی 5. انتقال و قیمت گذاری اطلاعات اینترنتی 6. مزایده ها و قیمت گذاری اینترنتی معکوس 7. برنامه ریزی قیمت استراتژیک 8. نتیجه گیری
چکیده – امروزه توسعه یک استراتژی قیمت گذاری موثر در حال تبدیل شدن به یک وظیفه دشوار برای مدیران بازاریابی صنعتی است. ناموفق بودن شرکتها در درک کلی مفهوم تصمیمات قیمت گذاری آنها اغلب منجر از دست رفتن فرصت ها گشته و در نهایت سودها را کاهش می دهد. تعیین و اجرای قیمت فرآیندهای چند بعدی بر مشتریان، محصولات، تلاشهای بازیابی هزینه، تولید مقادیر حاشیه ای، حفظ مشتریان، سهم بازار، و فروش داخلی و بین المللی تاثیرگذار هستند. این مسئله از مدیریت بازاریابی صنعتی با بررسی قیمت گذاری در سطوح مختلف، از جمله تاثیرات سازمانی بر قیمت گذاری صنعتی، عوامل تاثیرگذار بر قیمت گذاری بین المللی، اهمیت قیمت گذاری در کنترل هزینه های زنجیره تامین، تاثیر اطلاعات بر تصمیمات قیمت گذاری، دیدگاه هایی را در مورد پیچیدگی های این فرآیند برای مدیران تا اندازه ای فراهم می آورند که در آن اینترنت و مزایده های معکوس بر روابط مشتری با تامین کنندگان خود و اهمیت توسعه یک برنامه قیمت گذاری استراتژیک تاثیر می گذارند.
Developing an effective pricing strategy today is becoming a difficult task for industrial marketing managers. The failure of firms to totally understand the implications of their pricing decisions often leads to missed opportunities and eventually lowers profits. Price setting and implementation are multidimensional processes affecting customers, products, cost recovery efforts, produce margin levels, customer retention, market share, and domestic and international sales. This issue of Industrial Marketing Management provides some insights into the complexities of this process for managers by examining pricing on several levels, including the organizational influences on industrial pricing, the factors affecting international pricing, the importance of pricing in controlling supply chain costs, the influence of information on pricing decisions, the degree to which the Internet and reverse auctions are affecting customer relationships with their suppliers, and the importance of developing a strategic pricing plan.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.