دانلود ترجمه مقاله تصمیمات قیمت گذاری در کانال‌ های بازاریابی

عنوان فارسی

تصمیمات قیمت گذاری در کانال‌ های بازاریابی در حضور محصولات مشروط اختیاری

عنوان انگلیسی

Pricing decisions in marketing channels in the presence of optional contingent products

کلمات کلیدی :

  تجارت همراه یا تجارت بر بستر موبایل؛ کانال های بازاریابی؛ تصمیمات قیمت گذاری؛ محصولات مشروط؛ قرارداد تسهیم درآمد

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Springer
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مرور مقالات 3. مدل ها 4. مدل قیمت‌ گذاری عمده فروشی 5. قرارداد تسهیم درآمد و مقایسات 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – پیشرفتهای تکنولوژیکی مشاهده شده طی دو دهه گذشته در دیجیتال سازی محصولات و معرفی دستگاه های مختلف همراه طراحی شده برای مصرف این محتوای دیجیتال نقش داشته است. بسیاری از خرده فروشان آنلاین دستگاههای تلفن همراه خود را راه ‌اندازی نمودند که تاثیر مستقیمی بر استراتژیهای قیمت گذاری چند محصولی آنها، و همچنین تاثیری بر تصمیمات قیمت گذاری سایر اعضای کانال (یعنی، ارایه دهندگان محتوای دیجیتال) داشت. در بسیاری از صنایع، این تحولات به تغییر از قیمت گذاری عمده فروشی سنتی به قراردادهای تسهیم درآمد (RSC) منجر شد که شامل تغییر کنترل بر قیمت های خرده فروشی در کانال بود، وضعیتی که همیشه به راحتی توسط اعضای کانال پذیرفته نشد. ما یک چارچوب تولید کننده - خرده فروش را بررسی می‌ کنیم که در آن تولید کننده محصول پایه را در دو قالب به فروش می ‌رساند: یک محصول ملموس که به طور مستقیم به مصرف کنندگان فروخته می‌ شود و یک فرمت دیجیتال که از طریق یک خرده فروش آنلاین فروخته می ‌شود. مورد دوم، یک محصول مشروط اختیاری را به فروش می ‌رساند، ابزاری که برای مصرف محصول دیجیتال استفاده می‌ شود. ما دو سوال را بررسی می نماییم: اولی مربوط به تاثیر محصول مشروط بر استراتژیهای قیمت گذاری شرکتها می باشد. سوال دوم بررسی این مساله است که آیا تولید کننده علاقه ‌مند به اجرای یک RSC می باشد و سپس به این مورد نظر می افکند که آیا این مدل قیمت گذاری برای خرده فروش و مصرف کنندگان مناسب است یا خیر. نتایج اصلی ما به قرار زیر است: (1) حضور محصول مشروط منجر به قیمت خرده فروشی بالاتری برای محصول پایه دیجیتال می شود و بر تقاضا برای قالب محصول ملموس تاثیر منفی می ‌گذارد. (2) تولید کننده تنها در صورتی به یک RSC علاقمند است که بخش بزرگی از درآمد حاصل از محصول دیجیتال را دریافت کند، اما خرده‌ فروش تقریبا همیشه به این مدل قیمت گذاری علاقه ‌مند است. (3) تاثیر به حاشیه رانده شدن دوگانه می ‌تواند به نفع تولید کننده باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The technological developments observed in the last two decades contributed to the digitalization of products and the introduction of various mobile devices designed for the consumption of this digital content. Many online retailers launched their own mobile devices, which had a direct effect on their multi-product pricing strategies, but also an effect on the other channel members’ pricing decisions (i.e., digital-content providers). In many industries, these developments resulted in switching from traditional wholesale pricing to Revenue-Sharing Contracts (RSC), involving a shift of control over retail prices in the channel, a situation that was not always easily accepted by channel members. We examine a manufacturer-retailer framework where the manufacturer sells a base product in two formats: a tangible product sold directly to consumers and a digital format sold via an online retailer. The latter also sells an optional contingent product, a device used to consume the digital product. We investigate two questions: The first one pertains to the contingent product’s impact on firms’ pricing strategies. The second question investigates whether the manufacturer is interested in the implementation of an RSC and then looks at whether this pricing model suits the retailer and consumers. Our main results are as follows: (1) The presence of the contingent product leads to a higher retail price for the digital base product and negatively affects the demand for the tangible product format. (2) The manufacturer is interested in an RSC only if it receives a sufficiently large part of the digital-product revenue, but the retailer is almost always interested by this pricing model. (3) The double marginalization effect could benefit the manufacturer.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تصمیمات قیمت گذاری در کانال‌ های بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi