دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری بهینه تحت برنامه تجاری در حضور مصرف کنندگان

عنوان فارسی

استراتژی قیمت گذاری بهینه تحت برنامه تجاری در حضور مصرف کنندگان استراتژیکی

عنوان انگلیسی

Optimal Pricing Strategy under Trade-in Program in the Presence of Strategic Consumers

کلمات کلیدی :

  استراتژی قیمت گذاری؛ برنامه تجاری؛ مشتری استراتژیکی؛ نوآوری متوالی؛ ناهمگونی بازار

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 50 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 55
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. توصیف مدل 4. تحلیل تعادل تحت استراتژیهای مختلف قیمت گذاری 5. مقایسه استراتژیهای مختلف قیمت گذاری 6. بسط و توسعه 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بسیاری از شرکت های نوآور از برنامه های تجاری برای ترغیب مشتریان به خرید مکرر استفاده می کند. آنها بین قیمت گذاری پویا و استراتژیهای قیمت گذاری از قبل اعلام شده برای کاهش اثرات رفتار استراتژیکی مشتری استفاده می کنند. این مقاله به توسعه چارچوب بازی پویا جهت جستجوی استراتژی قیمت گذاری بهینه به هنگام معرفی نسل جدید محصولات توسط شرکت به بازار پر از مشتریان استراتژیکی با گزینه تجاری پیشنهادی می پردازد. نتایج نشان می دهند که اگر ارزش بازیافتی محصولات قدیمی به حدکافی بالا باشد شرکت تحت استراتژی قیمت گذاری، دارای انگیزه فروش محصولات قدیمی به مشتریان جدید در دوره دوم خواهد بود. زمانیکه مشتریان به حدکافی استراتژیک باشند، اگر ارزش افزایش نوآوری محصول جدید و ارزش بازیافتی محصول قدیم به حد کافی پایین باشد، شرکت بدنبال استراتژی قیمت گذاری از قبل اعلام شده در موقعیت مطلوبی خواهد بود. بعلاوه، هرچه شرکت آینده نگرتر باشد، موقعیت قابل توجه قیمت گذاری از قبل اعلام شده بر قیمت گذاری پویا بتدریج محو خواهد شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract: Many innovating firms use trade-in programs to encourage consumers‟ repeat purchasing. They can choose between dynamic pricing and preannounced pricing strategies to mitigate the impacts of consumers‟ strategic behavior. This paper develops a dynamic game framework to explore the optimal pricing strategy when the firm sequentially introduces new generations of products to a market populated by strategic consumers with trade-in option offered. Results show that under either pricing strategy, the firm has an incentive to sell the old generation products to new consumers in the second period if the salvage value of the old generation product is high enough. When consumers are sufficiently strategic, if both the innovation incremental value of the new generation product and the salvage value of the old generation product are low enough, the firm is better off following the preannounced pricing strategy. Besides, as the firm becomes more farsighted, the comparatively dominant position of preannounced pricing over dynamic pricing disappears gradually

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری بهینه تحت برنامه تجاری در حضور مصرف کنندگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi