دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری در بازار کالا و خدمات

عنوان فارسی

استراتژی قیمت گذاری در بازار کالا و خدمات

عنوان انگلیسی

Pricing strategy in the product and service market

کلمات کلیدی :

  خدمات پس از فروش؛ نزدیک بینی مشتری؛ سیستم خدمات محصول

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. استراتژی های قیمت گذاری برای مشتریان منطقی 4. استراتژی های قیمت گذاری برای مشتریان نزدیک بین 5. قرارداد مقدار – قیمت 6. انتخاب استراتژی شرکت ها 7. بحث و بررسی در زمینه ناهمگنی نزدیک بینی مشتری 8. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مطالعات انجام شده، عمدتاً بر قیمت گذاری در بازارهای اولیه یا بازارهای ثانویه (یا افترمارکت)، تمرکز کرده اند. اما، در عمل، قیمت های بازارهای اولیه و ثانویه، همبستگی تنگاتنگی با هم دارند. این مطالعه، استراتژی قیمت گذاری همزمان یا توام در بازارهای اولیه و ثانویه را براساس مطلوبیت مشتری بررسی می کند و یک مدل قیمت گذاری برای شرکت های بیشینه کننده سود، ابداع می کند. نتایج ما نشان می دهند که «بیش قیمت گذاری» (یعنی قیمت گذاری بیشتر از ارزش واقعی) در بازار ثانویه بخاطر نزدیک بینی مشتری (یعنی کوته بینی) بوجود می آید، درحالی که انگیزه شرکت در اجتناب از کوته بینی مشتری به استراتژی قیمت گذاری آن شرکت بستگی دارد. یک قرارداد کمیت-قیمت در بازار ثانویه برای افزایش سود شرکت طراحی می شود. مقدمه: با تشدید رقابت در بازار مشتری، درآمدها در بازار اولیه کاهش می یابند، و در نتیجه کسب درآمد از بازار ثانویه پرسود بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. شرکت های بیشتر و بیشتری در تلاش برای گسترش دادن فعالیت خود به خدمات محصول در بازار ثانویه هستند، بنابراین یک سیستم خدمات محصول را تشکیل می دهند (بیتس و همکاران، 2013). خدمات بازار ثانویه، خدماتی هستند که مشتری در مصرف و استفاده بعدی از کالاهای خریداری شده بدان ها احتیاج پیدا می کنند که می توانند شامل تعویض، ارتقاء و تعمیر و نگهداری باشند (کارلتون و والدمن، 2010). در کشورهای توسعه یافته مانند اروپا و ایالات متحده، خدمات بازارثانویه یا افترمارکت، به یک روش مهم برای غلبه بر بیکاری و ارائه ارزش افزوده، تبدیل شده است (بیکفالوی و همکاران، 2013). حتی در آسیا، جایی که اقتصاد نسبتاً از توسعه کمتری برخوردار است، نسبت GDP تولید شده بوسیله خدمات بازار ثانویه از سال 2000، از حد 75% فراتر رفته است (بانک توسعه آسیا، 2017). در چین، بیش از 30% از شرکت ها تلاش کرده اند کسب و کار خود را به خدمات بازار ثانویه محصول، گسترش دهند (لی و همکاران، 2015). در سالهای اخیر، سیستم خدمات محصول با «بیگ دیتا» و Industry 4.0 ترکیب شده است و باعث بوجود آمدن یک سری مدلهای کسب و کار نوظهور، مانند قرارداد تعمیر و نگهداری «Power-by-the-Hour» برای موتورهای هواپیما ارائه شده توسط GE Aviation، شده اند. این قرارداد، درست پس از فروش موتور هواپیما امضاء می شود و پوشش دهنده خدمات تعمیر و نگهداری کامل برای آن موتور برای مبلغ ثابت به ازای هر ساعت پرواز می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Existing studies have mainly focused on pricing in either primary markets or aftermarkets. However, in practice, prices in primary markets and aftermarkets are closely correlated. This study examines the joint pricing strategy in both primary markets and aftermarkets based on customer utility and establishes a pricing model for profit-maximization firms. Our results show that overpricing in the aftermarket is caused by customer myopia, while the motivation of the firm to avoid customer myopia depends on its pricing strategy. A quantity–price contract in the aftermarket is designed to raise the firm’s profit. Introduction: With intensifying competition in the customer market, revenue in the primary market is shrinking, which is earning the high-profit aftermarket increased attention. More and more companies are trying to extend their businesses to product services in the aftermarket, thus forming a product service system (Bates et al., 2013). Aftermarket services are those required by customers during their subsequent usage of purchased goods, including replacement, upgrade, and maintenance (Carlton and Waldman, 2010). In developed areas such as Europe and the United States, aftermarket services have become an important way to overcome unemployment and provide added value (Bikfalvi et al., 2013). Even in Asia, where the economy is relatively less-developed, the proportion of GDP generated by aftermarket services has exceeded 75% since 2000 (Asian Development Bank, 2017). In China, over 30% of companies have attempted to extend their businesses to product aftermarket services (Li et al., 2015). In recent years, the product service system has been combined with Big Data and Industry 4.0, resulting in a variety of emerging business models such as the “Power-by-the-Hour” maintenance contract for aircraft engines offered by GE Aviation. This contract is signed right after the aircraft engine sale, and it covers complete maintenance services for the engine for a fixed sum per flying hour.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری در بازار کالا و خدمات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi