دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری محصول سبز با مرجع محصول غیرسبز

عنوان فارسی

قیمت گذاری محصول سبز با مرجع قرار دادن محصول غیرسبز

عنوان انگلیسی

Green product pricing with non-green product reference

کلمات کلیدی :

  پایداری؛ قیمت گذاری محصول سبز؛ مرجع محصول؛ آگاهی زیست محیطی مصرف کننده؛ مدیریت زنجیره تامین پایدار

درسهای مرتبط استراتژی قیمت گذاری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. تحلیل و فرمول بندی ریاضیاتی 4. قیمت گذاری رقابتی دو محصول 5. اطلاعات نامتقارن 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه، مسئله قیمت گذاری محصول سبز را با در نظر گرفتن آگاهی زیست محیطی مصرف کننده (CEA) و مرجع محصول غیرسبز (عادی)، مورد بررسی قرار می دهد. استراتژی های قیمت گذاری تحت سه سناریو مورد بررسی قرار می گیرند: قیمت گذاری تک محصولی ؛ رقابت محصول دوگانه و اطلاعات نامتقارن. نتایج تحلیلی نشان می دهند که استراتژی های قیمت گذاری تقاضلی باید بکار گرفته شوند و مصرف کنندگان با رفتارهای خرید تفاضلی (یعنی سطوح تفاضلی CEA و تشخیص مرجع) مواجه شوند. استراتژی قیمت گذاری محصول سبز، به میزان قابل توجهی تحت تاثیر اطلاعات نامتقارن قرار می گیرند. برعکس اطلاعات متقارن، شرکت باید از استراتژی های قیمت گذاری در ملاحظه هزینه تولید سبز استفاده کند. مقدمه: محصولات سبز در سال های اخیر، به دلیل ویژگی های دوستدار محیط زیست در زمینه فرآیندهای تولید سبز، انتشار کمتر گازهای گلخانه ای، بازیافت پذیری و غیره، توجهات زیادی را به خود معطوف ساخته اند. با توجه به مزایای زیست محیطی بالقوه ای که دارند، تعداد زیادی از شرکت ها تمرکز خود را بر محصولات سبز قرار داده اند. به عنوان مثال، شرکت های پپسی و کوکاکولا، بطری های پلاستیکی نرم قابل بازیافت را جایگزین نمونه های فعلی کرده اند تا تاثیرات زیست محیطی محصولات شان را کاهش دهند. این دو غول تولید نوشیدنی، با یکدیگر نه تنها در زمینه توسعه محصولات بلکه در قیمت گذاری محصولات سبز خود نیز رقابت می کنند. آنها در این زمینه با یک سری مسائل عملی مواجه می باشند: چگونه محصولات سبز خود را قیمت گذاری کنند؟ چه فاکتورهایی باید در زمینه قیمت گذاری محصولات سبز مدنظر قرار گیرد؟ قیمت گذاری صحیح محصولات سبز، اهمیت بالایی دارد زیرا این محصولات در بازارها، عموما نوآورانه هستند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study investigates a green-product pricing problem by taking into account consumer environmental awareness (CEA) and non-green (regular) product reference. The pricing strategies under three scenarios are investigated: single-product pricing; dual-product competition; and asymmetric-information case. The analytical results show that differential pricing strategies should be adopted, facing consumers with differential purchase behaviors (i.e., differential levels of CEA and reference recognition). The green product’s pricing strategy is significantly affected by asymmetric information. In contrast to the case of symmetric information, the firm should adopt distinguished pricing strategies in consideration of its green production cost. Introduction Green products have gained increasing attention in recent years, because of their environmental friendliness in the green manufacturing process, low emissions in use, recyclability, and so on. Owing to their potential environmental benefits, an increasing number of firms are focusing on green products. For example, PepsiCo and Coca-Cola developed recyclable PET plastic soft drink bottles instead of corrugated materials in order to reduce the environmental impact of their products. These two soft-drink giants compete against each other not only on product development, but also on pricing their “green products”. They face practical issues: how to price their green products? What factors should be taken account into green product pricing? Pricing green products properly is important for firms, thanks to these products are commonly innovative in markets.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری محصول سبز با مرجع محصول غیرسبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi