دانلود ترجمه مقاله استراتژی های قیمت گذاری اپراتورهای تورهای آلمانی و بریتانیایی در مالورکا
عنوان فارسی |
استراتژی های قیمت گذاری اپراتورهای تورهای آلمانی و بریتانیایی در مالورکا |
عنوان انگلیسی |
Price strategies by German and British tour operators in Mallorca |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی قیمت گذاری؛ اپراتورهای تور؛ بازار گردشگری؛ آنالیز قیمت دوگانه؛ رگرسیون کیفی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ مدیریت جهانگردی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 49 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. داده ها و آمار توصیفی 4. روش تحقیق: مدل رگرسیون کیفی برای قیمت های دوگانه 5. نتایج 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله، استراتژی های قیمت گذاری مورد استفاده توسط اپراتورهای تور بریتانیایی و آلمانی برای طرح های تعطیلات در مالورکا را مورد آنالیز قرار داده است. آنالیز قیمت های مختلف این طرح ها (ارزان، میان قیمت و گران قیمت)، در ابتدا سعی کرده تا وجود استراتژی های مختلف برای هر سطح قیمتی را شناسایی کرده و سپس بررسی کند که آیااین استراتژی های قیمتی در طول بحران اقتصادی اخیر تغییری کرده اند یا نه. نتایج اصلی نشان می دهند که در بازار آلمان، هیچ قیمت واحدی مشاهده نمی گردد. هر دو بازار، واکنش های متفاوتی را در طول بحران اقتصادی نشان داده اند. در بازار آلمان، مدل پیرو رهبر حفظ شده است. در بازار بریتانیا، بحران اقتصادی منجر به توزیع قیمتی یکنواخت تری با کاهش در قیمت های ارزان تر و افزایش قیمتی در انتهای بالای بازار شده است. نتایج با برآورد یک مدل قیمت دوگانه با استفاده از رگرسیون های کیفی به دست آمده است.
This paper analyses the price strategies used by major German and British tour operators for holiday packages in Mallorca. The analysis differentiates package holidays by price (cheap, mid price and expensive), first trying to identify the existence of different strategies for each price level and, second, whether these price strategies have changed during the recent economic crisis. The main results show that, in the German market, there is a clear market leader, while, in the British market, no price leader can be observed. The two markets have reacted differently to the economic crisis. In the German market, the leader-follower model was maintained. In the British market, the economic crisis has led to a more uniform price distribution, with reductions in the prices of cheaper holidays and price rises in the case of the top end of the market. The results were obtained by estimating a hedonic price model using quantile regressions.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.