دانلود ترجمه مقاله رابطه تجربی بین پراکندگی صادرات و عملکرد صادرات

عنوان فارسی

رابطه تجربی بین پراکندگی صادرات و عملکرد صادرات: یک رویکرد مبتنی بر احتمالات

عنوان انگلیسی

The empirical link between export dispersion and export performance: A contingency-based approach

کلمات کلیدی :

  پراکندگی صادرات؛ تاثیر پراکندگی بین عملکردی صادرات؛ بازاریابی صادرات؛ عملکرد صادرات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی و صادرات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 63
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. تعاریف ساختاری و مدل تحقیق 4. روش تحقیق 5. آنالیز و یافته ها 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – شرکاء و سهامداران به این موضوع اشاره می کنند که شرکت ها قابلیت های خود را در سراسر عملکردهای سازمانی به طور فزاینده ای پراکنده ساخته اند. با این حال، هنوز به وضوح مشخص نیست که آیا همه ی اشکال پراکندگی، در هر نوع عملکردی منجر به پیامدهای مشابه می شود یا خیر. این مطالعه به بررسی ارتباط بین تاثیر پراکندگی بین عملکرد بر تصمیمات بازاریابی صادرات (پراکندگی صادرات) و عملکرد صادرات می پردازد. بر اساس داده های حاصل از یک نمونه متشکل از 225 صادر کننده در انگلیس، یافته های ما از این استدلال حمایت کرد که مشارکت فعال عملکردهای غیرصادراتی در تصمیمات بازاریابی صادرات، موفقیت صادرات را تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال، این پیامدهای عملکرد وابسته به احتمالات داخلی و خارجی می باشد. پراکندگی صادرات هنگامی که محیط صادرات برای مصرف کننده آشفته تر بوده، همزمان، محیط تکنولوژیکی صادرات پایدارتر بوده و شرکت دارای سطوح پایین تری از به اشتراک گذاری اطلاعات در زمینه صادرات می باشد، برای عملکرد صادرات مفید می باشد. در همه ی سناریوهای دیگر بررسی شده در این مطالعه، به نظر می رسد که سطوح بیشتری از تصمیم گیری صادرات (یعنی سطوح پایین تر پراکندگی صادرات) برای عملکرد صادرات مفیدتر می باشد. یافته های ما نشان می دهد که مدیریت سطح پراکندگی صادرات شرکت ها یک فرایند پیچیده بوده که به موجب آن نیاز به درک میزان پراکندگی صادرات به منظور مطابقت عوامل داخلی و خارجی در شرکت وجود دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Practitioners and scholars point out that firms are increasingly dispersing their capabilities across organizational functions. However, it is not clear whether all forms of dispersion, of any function, result in the same consequences. This study initiates investigation into the link between the cross-functional dispersion of influence on export marketing decisions (export dispersion) and export performance. Drawing on data from a sample of 225 UK exporters, the findings support the argument that active participation of non-export functions in export-marketing decisions affects export success. However, those performance consequences are dependent on internal and external contingencies. Export dispersion is beneficial for export performance when the export customer environment is more turbulent and, simultaneously, the export technological environment is more stable and the firm has lower levels of export information sharing. In all other scenarios examined in this study, greater levels of concentration of export decision-making (i.e. lower levels of export dispersion) appear to be more beneficial for export performance. Our findings imply that the management of the firm’s level of export dispersion is a complex task, whereby the degree of export dispersion pursued needs to match external environmental and internal firm factors.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رابطه تجربی بین پراکندگی صادرات و عملکرد صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi