دانلود ترجمه مقاله تاثیرات قابلیت های بازاریابی روی عملکرد صادرات با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منبع: ارزیابی شرکت های تولیدی

عنوان فارسی

تاثیرات قابلیت های بازاریابی روی عملکرد صادرات با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منبع: ارزیابی شرکت های تولیدی

عنوان انگلیسی

The Effects of Marketing Capabilities on Export Performance Using Resource-based View: Assessment on Manufacturing Companies

کلمات کلیدی :

  دیدگاه مبتنی بر منبع؛ عملکرد صادرات؛ قابلیت های بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی و صادرات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. ارزیابی و یافته های پژوهش 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در سال های اخیر، با افزایش شرایط رقابتی در بازار، شرکت های تولیدی به دنبال راه هایی برای ایجاد مزیت هایی در برابر رقبایشان بوده اند و این موضوع موجب شده تا استراتژی های محصول محور خود را به استراتژی های بازار محور تغییر دهند. بنابراین، تعریف بهتر فعالیت ها و استفاده از منابع شان برای افزایش عملکرد صادراتی برای این شرکت ها اهمیت یافته است. در این مطالعه، با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منبع، منابع مهم و قابلیت های بازاریابی شرکت های تولیدی که نقش کلیدی در عملکرد صادراتی آنها ایفا می کند، مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته است. سپس، به منظور درک عمیق تاثیرات منابع تعریف شده مختلف و قابلیت های بازاریابی روی عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی، فعالیت های بازاریابی 14 شرکت تولیدی ترکیه ای در بخش های مخالف با استفاده از روش حادثه بحرانی مورد بررسی قرار گرفته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

For the last years, under increasing intensive competitive conditions, manufacturing firms have been seeking ways to create advantages against their competitors that lead them to change their product-oriented strategy to adopt market-oriented strategy. Thus, it is important for those firms to define their activities better and to use their resources to increase their export performance. In this study, using resource-based view, important resources and marketing capabilities of manufacturing companies which play key roles in their export performance were examined. Then, in order to understand the effects of various defined resources and marketing capabilities on manufacturing firms’ export performance in depth, export activities of 14 Turkish manufacturing firms in different sectors were investigated using critical incident method.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات قابلیت های بازاریابی روی عملکرد صادرات با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منبع: ارزیابی شرکت های تولیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 15 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi