دانلود ترجمه مقاله هماهنگی شبکه های ارتقای صادرات برای صنایع خلاق
عنوان فارسی |
هماهنگی شبکه های ارتقای صادرات برای صنایع خلاق |
عنوان انگلیسی |
The coordination of export promotion networks for the creative industries |
کلمات کلیدی : |
  ارتقاء صادرات؛ هماهنگی شبکه؛ حاکمیت شبکه؛ نظریه بین سازمانی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی و صادرات |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 | نشریه : Inderscience |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 81 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. تشریح موردی 5. مقایسه بین موردی 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – اهداف این مطالعه بررسی رویکردهای متفاوت مورد استفاده توسط سه کشوری بوده که به صورت موفق به حمایت از بین المللی شدن صنایع خلاق خود پرداخته اند. این مطالعه مشارکت های متعددی را در حوزه ارتقاء صادرات و شبکه های عمومی و اتخاذ یک دیدگاه بین المللی، با تمرکز بر هماهنگی شبکه ارائه داده است. این تحقیق مبتنی بر سه مطالعه موردی می باشد: طراحی در انگلیس، فیلم سازی در کلمبیا و صنایع خلاق در کره جنوبی. آنالیز داده از تشریح داده ها، تحلیل درون موردی و تحلیل بین موردی استفاده می کند. نتایج نشان داد که سه کشور سیستم های هماهنگی متفاوتی را به منظور تضمین همکاری میان تعدادی از نهادهای دولتی و خصوصی که خدمات ارتقاء صادرات را ارائه می دهند، اتخاذ کرده و انسجام فعالیت های ارتقاء صادرات و هماهنگی شبکه ای از سازمان ها ممکن است در این زمینه رضایت بخش باشد. با این حال، هر روش، با توجه به حوزه های فرهنگی و اقتصادی هر کشور اهداف متفاوتی را به خدمت می گیرند.
This study aims at investigating the different approaches used by three countries that are successfully supporting the internationalisation of their creative industries. The study departs from several contributions in the areas of export promotion and public networks and adopts an interorganisational perspective, focusing on network coordination. The research was based on three case studies: design in the UK, filmmaking in Colombia and the creative industries in South Korea. The data analysis used case description, within-case analysis and cross-case analysis. The results showed that the three countries have adopted markedly different coordination systems to ensure cooperation among a number of public and private entities that offer export promotion services and support and that both the centralisation of export promotion activities and the coordination of a network of institutions may work satisfactorily. However, each approach serves different purposes, given each country's cultural and economic context.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.