دانلود ترجمه مقاله تاثیر هوش بازار روی فاصله روانی درک شده، رفتارهای استراتژیکی و عملکرد صادرات در SMEهای صنعتی

عنوان فارسی

تاثیر هوش بازار روی فاصله روانی درک شده، رفتارهای استراتژیکی و عملکرد صادرات در شرکت های کوچک و متوسط صنعتی

عنوان انگلیسی

Market intelligence effect on perceived psychic distance, strategic behaviours and export performance in industrial SMEs

کلمات کلیدی :

  هوش بازار؛ بخش صادرات؛ عملکرد صادرات؛ شرکت های کوچک و متوسط صنعتی؛ سازگاری ترکیبات بازاریابی؛ فاصله روانی درک شده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی و صادرات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 83
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تئوریک و فرضیه های پژوهشی 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. مفاهیم مدیریتی و آکادمیک 6. محدودیت ها و جهت گیری ها برای تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف – این مقاله دو هدف در زمینه فعالیت های صادراتی شرکت های صنعتی کوچک و متوسط را دنبال می کند. اولا، به شکاف تحقیقاتی موجود در مقالات در زمینه نقش هوش بازار در رابطه بین فاصله روانی درک شده، تصمیمات ترکیب بازاریابی و عملکرد صادرات پاسخ می دهد. هدف بعدی نیز بررسی تاثیر ناهمگونی منابع (اندازه و صادرات) در مدل پیشنهادی می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد – این مقاله، مدل پژوهشی مثبت و فرضیه های آنها را با استفاده از داده هایی از یک نمونه چند بخشی از بین صادرکنندگان (196 شرکت کوچک و متوسط صنعتی اسپانیایی) مورد تست قرار می دهد. داده ها با استفاده از یک رویکرد حداقل مربعات جزئی مورد آنالیز قرار می گیرد. یافته ها – نتایج مطالعه تجربی نشان می دهد که: تصمیمات استراتژیکی برای اتخاذ المان های ترکیبی بازاریابی به منظور سازگاری با بازارهای خارجی، تاثیر مثبتی روی عملکرد صادراتی دارد؛ سازگاری های استراتژیک زمانی که مدیران صادرات، فاصله روانی بیشتری را درک می کنند، بیشتر می شود؛ بخش صادرات به توسعه هوش بازاری کمک کرده و تاثیر سازگاری استراتژیک را در عملکرد صادراتی به طور مثبت تعدیل می کند، و اندازه تاثیر چشم گیری روی مطالعات ارتباطی ندارد. مفاهیم عملی – مدیران صادرات در شرکت های کوچک و متوسط صنعتی می توانند از نتایج این مقاله برای سازمان دهی تصمیمات شان در فعالیت های بازاریابی استفاده کنند. اصالت / ارزش – این مقاله، سهم چشم گیری در پر کردن ضعف های پژوهشی در ضمینه صادرات SMEهای صنعتی دارد و این موضوع را با نشان دادن اهمیت هوش بازار در فعالیت های صادراتی انجام می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - This paper has two objectives in the area of industrialised small- and medium-sized industrial company (SME) export activity. First, it responds to the gap in the literature on the role of market intelligence in the interrelations between perceived psychic distance, marketing mix decisions and export performance. The second objective concerns the influence of resource heterogeneity (size and export department) in the proposed model. Design/methodology/approach - The current paper tests a posited research model and its hypotheses using the data from a multi-sector sample of exporters (196 Spanish industrial SMEs). The data are analyzed using a partial least squares approach. Findings - The results of the empirical study show that: strategic decisions to adapt marketing mix elements to suit foreign markets have a positive effect on export performance; strategic adaptations are more numerous when export managers perceive a greater psychic distance; an export department helps develop market intelligence ability, which positively moderates the impact of strategic adaptations on export performance; and size does not have a significant effect on the interrelations studied. Practical implications - Export managers in industrial SMEs can use the results and conclusions of this present paper to systematise their decision-making in export activity. Originality/value - This paper makes a significant contribution towards covering an important gap in research into industrial SME exporters, by demonstrating the importance of market intelligence in export activity.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر هوش بازار روی فاصله روانی درک شده، رفتارهای استراتژیکی و عملکرد صادرات در SMEهای صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi