دانلود ترجمه مقاله محرک های بازاریابی صادراتی پایدار در محیط های بین المللی
عنوان فارسی |
محرک ها و نتایج استراتژی های بازاریابی صادراتی پایدار در محیط های بین المللی |
عنوان انگلیسی |
Drivers and outcomes of sustainable export marketing strategies in international environments |
کلمات کلیدی : |
  رفتار پایدار شرکت؛ بازاریابی محیطی؛ عملکرد صادراتی؛ پایداری استراتژیک شرکت؛ منابع مرتبط با صادرات سبز؛ قابلیت های مرتبط با صادرات سبز |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی و صادرات |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 70 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. مدل مفهومی و فرضیات 4. روش 5. تحلیل داده ها و بررسی یافته ها 6. پیامدها و نتیجه گیری ها پیوست ها
چکیده – هدف: هدف این مطالعه بررسی رابطه بین پایداری محیطی بازار محور (MES) و منابع و قابلیت های مرتبط با صادرات سبز، تحلیل تاثیر این منابع و قابلیت ها بر استراتژی بازاریابی صادرات سازگار با محیط زیست و ارزیابی تاثیر چنین استراتژی هایی بر عملکرد صادراتی می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: این مطالعه از داده های پیمایشی از 241 شرکت صادراتی تحلیل شده از طریق مدل سازی معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی، استفاده می کند. یافته ها: نتایج، تاثیر مثبت MES بر منابع و قابلیت های مرتبط با صادرات را نشان می دهند. علاوه بر آن، درحالی که قابلیت های مرتبط با صادرات سبز تاثیر مستقیمی بر استراتژی بازاریابی صادرات سازگار با محیط زیست می گذارند، اما منابع تنها از طریق قابلیت ها تاثیر غیرمستقیم می گذارند. همچنین نتایج نشان می دهند که اتخاذ یک استراتژی بازاریابی صادرات سبز در بهبود عملکرد صادراتی شرکت مشارکت دارد. اصالت/ارزش: این مطالعه مشارکت مهمی در مجموعه مقالات مربوط به پایداری (محیطی) و صادرات با ارزیابی رفتار شرکت ها از نظر MES و استراتژی بازاریابی صادرات سبز، ایفا می کند.
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت های بازاریابی صادرات روی عملکرد صادرات |
Purpose: This study aims to investigate the relationship between market-oriented environmental sustainability (MES) and green export-related resources and capabilities, analyzes the impact of these resources and capabilities on the eco-friendly export marketing strategy and assess the influence of such strategy on export performance. Design/methodology/approach: This study uses survey data from 241 manufacturing export firms analyzed through partial least squares structural equation modeling. Findings: The results show a positive influence of MES on green export-related resources and capabilities. Further, while green export-related capabilities directly affect eco-friendly export marketing strategy, resources only influence it indirectly through capabilities. The results also show that the adoption of an eco-friendly export marketing strategy contributes to firm’s export performance. Originality/value: This study makes an important contribution to sustainability and exporting literature by evaluating the behavior of firms in terms of MES and eco-friendly export marketing strategy.
ترجمه این مقاله در 21 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 14 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.