دانلود ترجمه مقاله ارزیابی چالش ها در بازاریابی صادرات

عنوان فارسی

ارزیابی چالش ها در بازاریابی صادرات: موردی از تولید دهندگان تجاری میوه و سبزیجات اتیوپی

عنوان انگلیسی

Assessment of Challenges in Export Marketing: The Case of Ethiopian Vegetable and Fruit Commercial Growers

کلمات کلیدی :

  چالش های بازاریابی؛ صادرات میوه و سبزی اتیوپی؛ چالش های صادرات؛ اتیوپی؛ چالش های بازاریابی صادرات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی و صادرات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : Scirp
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 28
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. ارائه داده و آنالیز 5. نتیجه گیری 6. توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – جهانی شدن، شرکت ها را مجبور به بین المللی کردن عملیات خود در بازار جهانی کرده است. صادرات نقش حیاتی در توسعه اقتصادی یک ملت و همچنین توسعه ی شرکت صادراتی ایفاء می کند. هر چند که، مزایای حاصل از صادرات در یک بازار جهانی بسیار زیاد می باشد، اما برای بسیاری از شرکت ها، صادرات به دلیل وجود چالش های متعدد محدود شده است. هدف این مطالعه ارزیابی چالش های مربوط به بازاریابی صادرات تولید کنندگان تجاری میوه و سبزیجات در اتیوپی می باشد. این مطالعه با استفاده از پرسشنامه به مصاحبه با 20 تولید کننده تجاری میوه و سبزی اتیوپی و 8 سهامدار پرداخته است. این پژوهش از تکنیک های ترکیبی طراحی و آنالیز تحقیق استفاده می کند. پی برده شد که پرورش دهندگان تجاری میوه و سبزی اتیوپی فاقد ثبات در امر فروش و صادرات محصولات خود بوده و در این زمینه با محدودیت های مختلفی روبرو می باشند. یکی از چالش های اصلی که به عنوان موانع داخلی و خارجی طبقه بندی می شود، موانع زیست محیطی بوده که به شدت تولید کنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. سرمایه گذاران محلی به شدت تحت تاثیر مشکلات داخلی و خارجی قرار دارند، در حالی که سرمایه گذاران مشترک و خارجی تاحدی تحت تاثیر این مشکلات قرار دارند. تولید کنندگان کم تجربه بسیار بیشتر از تولید کنندگان باتجربه تحت تاثیر مشکلات در امر صادرات قرار دارند. مشکل تعهد مدیریتی، مشکل پیشرفت فناوری، مشکلات مالی، عدم دسترسی به سیستم حمل و نقل، سطح پایین دانش سهامداران، فصلی بودن عرضه این محصولات در اتیوپی، کمبود کالا، کمبود زیرساخت ها، دیوان سالاری دولت، عدم وجود بازارهای بالقوه و کمبود نهاده ها به عنوان مشکلات اصلی صادرات میوه و سبزی شناسایی شده است. بنابراین، به منظور به حداقل رساندن این مشکلات، ایجاد محیط سیاسی، ایجاد جو رقابتی و عادلانه، کاهش هزینه حمل و نقل، ارائه ی راه حل هایی در زمینه ی چالش های مربوط به استراتژی بازاریابی صادرات، کشف بازارهای جدید توسط دولت، ارائه ی حمایت های فنی و وام های بلند مدت به تولید کنندگان، ایجاد تامین کنندگان رقابتی جدید در زمینه ی تامین نهاده های کشاورزی، ادغام سهامداران بخش و به کار گیری نیروی کاری با مهارت از جمله راهکارهای موجود در این زمینه می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Globalization forces companies to internationalize their operation in the global market. Exporting plays a vital role in economic development of a nation as well as for the development of the particular exporting company. Although, the benefits derived from exporting in an increasingly globalized marketplace are enormous, but for many companies, exporting is constrained by numerous challenges. The purpose of the study was to assess export marketing challenges of Ethiopian vegetable and fruit commercial growers. The study investigated 20 Ethiopian vegetable and fruit commercial growers and 8 stakeholders with questionnaires and interviews. The research utilized a mixed research design and analysis techniques specifically concurrent embedded approach. It is found out that the Ethiopian vegetable and fruit commercial growers export volume and sales lacks consistency and constrained by different challenges. Of the major challenges which were classified as internal barriers and external barriers, macro environmental barriers highly affected the growers. Local investors were highly affected by both the internal and external problems whereas foreign and joint ventures are affected in some extent with those problems. Less experienced growers were highly affected by the export problems than those who are more experienced. Management commitment problem; technological advancement problem; financial; lack of accessible transport system; low awareness of stakeholders; seasonality of Ethiopian supply; shortage of cargo; shortage of infrastructure; government bureaucracy; lack of potential markets; and shortage of inputs were identified as problems for the vegetable and fruit export. Therefore, to minimize these problems creating enabling policy environment; fair and competitive air freight cost; the growers to incorporate challenges in their export marketing strategy; the government to explore new markets, provide technical supports and long-term loans to growers; to create new competitive input suppliers; integration of stakeholders of the sector; and to recruit skilled manpower are forwarded as recommendations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ارزیابی چالش ها در بازاریابی صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi