دانلود ترجمه مقاله اقدامات نوآورانه و بقای بازار صادراتی
عنوان فارسی |
اقدامات نوآورانه و بقای بازار صادراتی: شواهدی از یک اقتصاد در حال ظهور |
عنوان انگلیسی |
Innovative efforts and export market survival: Evidence from an emerging economy |
کلمات کلیدی : |
  صادرات؛ تحقیق و توسعه؛ تحلیل بقا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی و صادرات |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. داده ها و متغیرها 4. حقایق تلطیف شده 5. روش تحقیق 6. نتایج 7. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله، نقش نوآوری بر بقای بازار صادراتی شرکت های تولیدی هند را مورد بررسی قرار می دهد. برای دستیابی به این هدف، اطلاعاتی در مورد 1424 شرکت در دوره 2001 تا 2018 را از پایگاه داده CMIE-Prowess گردآوری می کنیم. در می یابیم که شرکت هایی که در R&D سرمایه گذاری می کنند احتمال کمتر خروج از بازارهای صادراتی را تجربه می کنند. علاوه بر آن، چندین تحلیل نمونه فرعی، اهمیت R&D برای بقا در بازار صادراتی شرکت های کوچک و متوسط را نشان می دهند. این یافته ها از لحاظ مسئله برونزادی، استوار هستند. مقدمه: اهمیت نوآوری در شکل دهی رفتار صادراتی شرکت ها، بخوبی در مجموعه مقالات تجارت گزارش شده اند (آذر و چیابوشی، 2017؛ باریوس و همکاران، 2003؛ کالدرا، 2010؛ روپر و لاو، 2002). با این حال تمرکز مطالعات موجود استفاده کننده از اطلاعات سطح شرکتی، عمدتاً بر ارزیابی تاثیر نوآوری بر حاشیه های صادراتی شدید و گسترده می باشد (آذر و چیابوشی، 2017؛ باریوس و همکاران، 2003؛ کالدرا، 2010؛ کومار و سیدهارتان، 1994؛ راپر و لاو، 2002؛ واکلین، 1998). مطالعات مختلف بطور شفاف نشان داده اند که راهکار رشد صادرات در کشورهای در حال توسعه، صرفاً ورود به بازار جهانی نیست، بلکه امکان ماندگاری و دوام طولانی تر در صادرات است (بیسیدس و پروسا، 2010). مدل های نظری بقا در بازار صادراتی که از مدل های محکم نامتجانس پیروی می کنند، مدت طولانی تر صادرات مرتبط با هزینه های غیرقابل بازیافت را پیش بینی می کنند (رابرتز و تایباوت، 1997). در نتیجه، مجموعه بزرگی از مجموعه مقالات تجربی عوامل موثر بر بقای شرکت ها در بازار صادراتی را مورد بررسی قرار دادند (بیسیدس و پروسا، 2006 الف؛ بیسیدس و پروسا، 2006 (ب)). در این چارچوب مرجع، اکثر مطالعات خروج از بازار جهانی ناشی از عدم دسترسی به منابع مالی بیرونی، بهره وری و مالکیت را شناسایی کرده اند (آلوارز و لوپز، 2008؛ بلون و همکاران، 2010؛ اینوی و همکاران، 2017). از این نظر، یکی از توانمند کننده های کلیدی مزیت رقابتی در بازار جهانی، نوآوری است که از مطالعات قبلی بدست آمده است که بر ارتباط مثبت بین تلاش های نوآورانه و عملکرد شرکت تاکید می کنند.
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت های بازاریابی صادرات روی عملکرد صادرات |
We examine the role of innovation on the export market survival of Indian manufacturing firms. To achieve this objective, we source information on 1424 firms from the CMIE-Prowess database over 2001–2018. We find that firms investing in R&D experience a lower probability of exiting from export markets. In addition, multiple subsample analyses indicate the significance of R&D for small and medium firms export market survival. The findings are robust to endogeneity concerns. Introduction: The significance of innovation in shaping firms export behaviour is well documented in the trade literature (Azar and Ciabuschi, 2017; Barrios et al., 2003; Caldera, 2010; Roper and Love, 2002). However, the focus of the existing studies using firm-level information is mainly on examining the impact of innovation on the intensive and extensive margins of export (Azar and Ciabuschi, 2017; Barrios et al., 2003; Caldera, 2010; Kumar and Siddharthan, 1994; Roper and Love, 2002; Wakelin, 1998). Various studies have unambiguously shown that the key to the export growth in developing economies is not merely an entry into the global market, but the possibility of longer duration of exports (Besedeˇs and Prusa, 2010). Theoretical models of export market survival following heterogeneous firm models, predict longer duration of exports associated with sunk costs (Roberts and Tybout, 1997). Consequently, a large body of empirical literature explored the factors influencing the survival of firms in the export market (Besedeˇs and Prusa, 2006a; Besedeˇs and Prusa, 2006b). Within this frame of reference, majority of the studies have identified exit from the global market is driven by the lack of access to external finance, productivity, and ownership affiliation (Alvarez and Lo'pez, 2008; Bellone et al., 2010; Inui et al., 2017). In this regard, a key enabler of competitive advantage in the global market is innovation, which follows from the prior studies that highlights positive association between innovative efforts and firm performance.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.