دانلود ترجمه مقاله تاثیر قابلیت های بازاریابی صادرات روی عملکرد صادرات
عنوان فارسی |
تاثیر قابلیت های بازاریابی صادرات روی عملکرد صادرات: نقش تعدیل کننده رقابت ناکارآمد |
عنوان انگلیسی |
The effect of export marketing capabilities on export performance: Moderating role of dysfunctional competition |
کلمات کلیدی : |
  قابلیت های بازاریابی صادراتی؛ عملکرد صادراتی؛ رقابت های ناکارآمد؛ محیط کسب و کار به کسب و کار؛ جنوب صحرای آفریقا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی و صادرات |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 54 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. داده ها و روش ها 3. آنالیز 4. بحث و نتیجه گیری
چکیده – این مطالعه از داده های اولیه چند رسانه ای و زمانی از 162 شرکت صادرات صنعتی در جنوب صحرای آفریقا به منظور درک این موضوع بهره گرفته که قابلیت های بازاریابی صادراتی چه زمانی می توانند به منظور تحریک قابلیت های صادراتی مورد استفاده قرار گیرند. این مطالعه نشان داده که قابلیت های پاسخگویی بازار منجر به تحریک قابلیت های صادراتی هنگام بهره گیری از قابلیت های نوآورانه صادراتی می گردند. یافته ها نشان داده اند که توانایی قوی در پاسخ به بازارهای صادراتی ضروری بوده و توانایی بالا در معرفی محصولات جدید در بازارهای صادراتی همیشه برای بازارهای جنوب صحرای آفریقا مفید نمی باشند چرا که خروجی های عملکرد صادراتی وابسته به میزان رقابت های ناکارآمد می باشد.
This study utilizes multiple-informant and time-lagged primary data from 162 industrial exporting firms in Sub-Saharan Africa to contribute to an understanding of when export marketing capabilities can be deployed to drive export performance. The study finds that market responsiveness capability drives export performance when it is deployed together with a product innovation capability. The joint effect of both capabilities on export performance is weakened at high levels of dysfunctional competition in export market environment. The findings suggest that a stronger capability to respond to export market needs and a greater competence in introducing new products in export markets are not always beneficial in Sub-Saharan African markets as the resulting export performance outcome is dependent upon degrees of dysfunctional competition.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 11 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.