دانلود ترجمه مقاله بررسی تجربی پیشینه ها و نتایج عملکردی نوآوری های صادراتی

عنوان فارسی

بررسی تجربی پیشینه ها و نتایج عملکردی نوآوری های صادراتی

عنوان انگلیسی

An empirical investigation of the antecedents and performance outcomes of export innovativeness

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ صادرات؛ عملکرد؛ مدل سازی معادله ساختاری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی و صادرات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 103
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری و فرضیات پژوهش 3. روش تحقیق 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی و پیامدها 6. محدودیت ها و مسیرهای پژوهشی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله، یک مدل مفهومی از محرک های محیطی، استراتژی و سازمانی در زمینه نوآوری های صادراتی را توسعه داده و به لحاظ تجربی تست کرده است. در این مقاله ارتباط بین نوآوری صادرات و عملکرد صادرات مورد بررسی قرار گرفت. با استفاده از داده های جمع آوری شده از 168 صادر کننده مستقیم کوچک و متوسط، پی بردیم که تمرکز زدایی در تصمیم گیری، جهت گیری بازار صادرات، تبادل اطلاعات و پویایی بازار صادرات، تاثیر قابل توجهی بر درجه نوآوری شرکت های صادر کننده دارد. علاوه بر این، نوآوری های صادرات دارای تاثیر مثبت معنی داری بر عملکرد صادرات می باشد. پیامدهای نظری و مدیریتی متعددی از این یافته ها به دست آمد. جهت گیری های مربوط به تحقیقات آینده نیز ارائه شد. مقدمه: در طول 50 سال گذشته، مطالعات متعددی در رابطه با عوامل تعیین کننده عملکرد صادرات انجام شده است (چن، سوسا و هینمینگ، 2016، کاتاسیکاس، لونیدوس و مورگان، 2000، لونیدوس، کاتاسیکاس و سامی، 2002، زوو و استان، 1998). سهم قابل توجه صادرات مربوط به تولید ناخالص داخلی جهانی (تقریبا 30 درصد در سال 2015 بر اساس آمار بانک جهانی) و محبوبیت صادرات به عنوان حالتی از ورود به بازار بین المللی (به ویژه در میان شرکت های کوچک و متوسط) باعث ارائه ی معالعات گسترده با هدف شناسایی عوامل مسئوول موفقیت در امر صادرات شده است (لیوندو و همکاران، 2002). اولین مطالعات در این حوزه بر روی تاثیر عوامل زیست محیطی و ویژگی های شرکت متمرکز بود (آبای و اسلاتر، 1989، مادسن، 1989). در طول دهه 1990، محققان توجه زیادی به بررسی سوابق و عملکرد نتایج استراتژی صادرات کردند (آلاخا، کوتابا و تیگان، 2000، کاوسگی و زوو، 1994)، در حالی که اکثر مطالعات اخیر بر نقش منابع و قابلیت های مربوط به صادرات شرکت تاکید دارند (مورگان، کاتسیکاس و ورهیس، 2012، مورای، گائو و کوتابی، 2011).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The present study develops and empirically tests a conceptual model of the organizational, strategic, and environmental drivers of export innovativeness. The relationship between export innovativeness and export performance is also examined. Using data collected from 168 small- and medium-sized direct exporters, we find that decentralization in decision making, export market orientation, information exchange and export market dynamism have a significant influence on exporting firms’ degree of innovativeness. Furthermore, export innovativeness has a significant positive effect on export performance. Several theoretical and managerial implications are derived from these findings. Directions for future research are also provided. Introduction: During the past 50 years, numerous studies have been published on the determinants of export performance (Chen, Sousa, & Hinming, 2016; Katsikeas, Leonidou, & Morgan, 2000; Leonidou, Katsikeas, & Samiee, 2002; Zou & Stan, 1998). The significant contribution of exporting to world gross domestic product (nearly 30% in 2015 according to World Bank statistics) and the popularity of exporting as a mode of international market entry (especially among small- and medium-sized firms) have spurred a substantial number of studies aiming at identifying the factors responsible for export success (Leonidou et al., 2002). Early studies in this area focused on the influence of environmental factors and firm characteristics (Aaby & Slater, 1989; Madsen, 1989). During the 1990s researchers’ attention was directed towards investigating the antecedents and performance outcomes of export strategy (Aulakh, Kotabe, & Teegen, 2000; Cavusgil & Zou, 1994), whereas more recent studies emphasize the role of firm export-related resources and capabilities (Morgan, Katsikeas, & Vorhies, 2012; Murray, Gao, & Kotabe, 2011).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 26 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی تجربی پیشینه ها و نتایج عملکردی نوآوری های صادراتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi