دانلود ترجمه مقاله نوآوری استراتژیک به واسطه برون سپاری: حاکمیت رابطه ای و قراردادی

عنوان فارسی

نوآوری استراتژیک به واسطه برون سپاری: نقش حاکمیت رابطه ای و قراردادی

عنوان انگلیسی

Strategic innovation through outsourcing: The role of relational and contractual governance

کلمات کلیدی :

  برون سپاری؛ نوآوری استراتژیک؛ کیفیت رابطه مشتری با تامین کننده؛ قرارداد قیمت ثابت؛ قرارداد زمان و مواد؛ قرارداد سرمایه گذاری مشترک

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات 3. روش ها 4. تحلیل و نتایج 5. بحث و بررسی و مشارکت ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و پژوهش های بعدی: در آخر اینکه، تحلیل انجام شده در این مقاله، چندین محدودیت دارد. اول اینکه، ما از سه نوع قرارداد استفاده کردیم که لزوماً نماینده طیف کامل قراردادهای بکار گرفته شده توسط شرکت ها در تمهیدات برونسپاری آنها نیست. پژوهش های آتی باید گسترش محدوده انواع قرارداد استفاده شده در تمهیدات برون سپاری را برای شامل کردن قراردادهای برپایه برآمد مورد ملاحظه قرار دهند و چیدمان های مختلفی را که تحت دسته بندی گسترده قراردادهای قیمت ثابت قرار می گیرند، مانند قراردادهای اجرت ثابت بسته کاری بزرگ یا قراردادهای برپایه مصرف را مورد ملاحظه قرار دهند. دوم اینکه، نمونه ها به سمت ادراک و برداشت اروپایی از نوآوری استراتژیک از طریق برونسپاری که ممکن است تحت تاثیر سطح عدم بلوغ نسبی بازار برونسپاری اروپا در ترکیب با بازار آمریکا قرار گیرد، گرایش و سوگیری داده شد. فرصتی پیدا شد تا مطالعه مشابهی در زمینه صنعت برونسپاری آمریکا انجام دهیم تا نتایج این مطالعه را مقایسه کنیم. سوم اینکه، مطالعه ما، این امکان را بررسی کرد که یادگیری بین تیم های مشارکت برونسپاری، می تواند نقشی در تبیین اثر تعدیل کننده یک سبد قرارداد با مشتری، داشته باشد. از آنجایی که مطالعه ما، میزان اثر متقابل بین تیم های مشارکت برونسپاری به عنوان قسمتی از یک سبد قرارداد با مشتری را بررسی نکرد، پیشنهاد می کنیم که پژوهش های آتی بتوانند حیطه و گسترده عواملی که تاثیرگذار بر نوآوری استراتژیک می باشند را با شامل کردن میزان اثر متقابل و یادگیری، (نیوول، 2004)، حاصل شده در یک سبد قرارداد با مشتری، توسعه دهند. در آخر اینکه، دی رومیوالدو و گورباکسانی (1998) دریافتند که مشتریان لازم است تا نوع تصمیم ITO (بهبود تجاری، بهبود IS یا تجاری سازی) را با نوع قرارداد مناسب، متناسب سازی و انطباق دهند. مطالعه ما، هدف استراتژیک شرکت تجاری را مورد بررسی قرار نداد، زیرا هدف ما، آزمون کردن دیدگاه های عمومی مدیران ارشد در مورد پیوند بین برونسپاری و نوآوری استراتژیک، بود. پژوهش های آتی می توانند نتایج ما را با شامل کردن قصد استراتژیک به عنوان یک متغیر موثر بر نوع قرارداد انتخاب شده برای برونسپاری، اصلاح کنند و تقویت بخشند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and future research: Finally, the analysis presented in this paper is subject to several limitations. First, we have used three types of contracts which do not necessarily represent the complete range of contracts applied by firms in their outsourcing engagements. Future research should consider extending the range of contract types used in outsourcing engagements to include outcome-based contracts, and looking into different alternative arrangements that fit under the broad category of fixedprice contracts, such as large work package fixed-fee and consumption-based contracts. Second, our sample is biased toward the European perception of strategic innovation through outsourcing which can be affected by the relative immaturity level of the European outsourcing market as compared with the USA market. We see an opportunity to conduct a similar study in the context of the USA outsourcing industry to compare with the results of this study. Third, our study hinted at the possibility that learning between outsourcing engagement teams may play a role in explaining the moderating effect of a client contract portfolio. As our study did not investigate the degree of interactions between the outsourcing engagement teams as part of a client contract portfolio, we propose that future research should broaden the range of factors considered to influence strategic innovation by including the degree of interactions and learning (Newell, 2004) achieved within a client contract portfolio. Last but not least, DiRomualdo and Gurbaxani (1998) found that clients need to match the type of ITO decision (business improvement, IS improvement, or commercialization) with the appropriate contract type. Our study did not consider the strategic intent of the client firm as our intention was to test senior managers’ general perceptions regarding the link between outsourcing and strategic innovation. Future research could refine our results by including the strategic intent as a variable affecting the type of contract selected for outsourcing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نوآوری استراتژیک به واسطه برون سپاری: حاکمیت رابطه ای و قراردادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi