دانلود ترجمه مقاله جهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول

عنوان فارسی

جهت گیری استراتژیک چندگانه و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول

عنوان انگلیسی

Multiple strategic orientations and strategic flexibility in product innovation

کلمات کلیدی :

  جهت گیری استراتژیک چندگانه؛ انعطاف پذیری استراتژیک؛ نوآوری محصول

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
69,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری و فرضیه ها 3. روش ها 4. تجزیه و تحلیل ها 5. نتیجه گیری و مشارکت ها 6. محدودیت ها و مسیرهای تحقیق در آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این تحقیق بررسی می کند که چگونه جهت گیری استراتژیک چندگانه و انعطاف پذیری استراتژیک در مجموع می تواند بر نوآوری محصول شرکت تأثیر بگذارد. بواسطه اعتدال یک مدل ميانجي چندگانه زنجیره ای ایجاد شده است که دو نوع جهت گیری استراتژیک (جهت گیری کارآفرینانه و جهت گیری یادگیری) و دو بعد انعطاف پذیری استراتژیک (انعطاف پذیری منبع و انعطاف پذیری هماهنگی) را به نوآوری محصول ارتباط می دهد. این مدل بواسطه تجزیه و تحلیل پاسخ های زوجی نظرسنجی که بواسطه نرم افزار SPSS PROCESS Macro از 303 شرکت چینی جمع آوری شده، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که جهت گیری کارآفرینی از طریق سه مسیر موازی موجب تحریک نوآوری محصول می شود. در مسیر اول، جهت گیری کارآفرینی بواسطه افزایش جهت گیری یادگیری، نوآوری محصول را بهبود می بخشد. در مسیر دوم، جهت گیری کارآفرینی بواسطه افزایش انعطاف پذیری هماهنگی بطور مثبتی بر نوآوری محصول تأثیر می گذارد. در مسیر سوم، جهت گیری کارآفرینی نوآوری محصول را از طریق تأثیرات میانجی زنجیره ای جهت گیری یادگیری و انعطاف پذیری هماهنگی، تقویت می کند. علاوه بر این، مدل ميانجي چندگانه زنجیره ای بطور مثبتی بواسطه انعطاف پذیری منبع تعدیل یافته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research investigates how multiple strategic orientations and strategic flexibility collectively influence firm product innovation. A chain multiple mediation model with moderation is constructed that links two types of strategic orientation (entrepreneurial orientation and learning orientation) and two dimensions of strategic flexibility (resource flexibility and coordination flexibility) to product innovation. The model is tested by analysing paired survey responses collected from 303 Chinese firms with SPSS PROCESS Macro. The results show that entrepreneurial orientation stimulates firm product innovation through three parallel routes. First, entrepreneurial orientation improves product innovation by enhancing learning orientation. Second, entrepreneurial orientation positively influences product innovation by boosting coordination flexibility. Third, entrepreneurial orientation strengthens product innovation through the chain mediating effects of learning orientation and coordination flexibility. Moreover, the chain multiple mediation model is positively moderated by resource flexibility.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 27 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 16 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 69,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

  1. bagher

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi