دانلود ترجمه مقاله توسعه نوآوری استراتژیک در شرکت های بزرگ

عنوان فارسی

توسعه نوآوری استراتژیک در شرکت های بزرگ: دیدگاه قابلیت پویای شرکت

عنوان انگلیسی

Developing strategic innovation in large corporations—The dynamic capability view of the firm

کلمات کلیدی :

  نوآوری استراتژیک؛ مدیریت استراتژیک؛ شرکت های بزرگ؛ کسب و کار؛ مدل نظری سیستم نوآوری استراتژیک

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Wiley
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 132
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. رشد پایدار به واسطه نوآوری اساسی و افزایشی 2. روش تحقیق 3. مروری بر مقالات و پیشینه نظری مقاله 4. مدل نظری این مقاله: سیستم نوآوری استراتژیک 5. مطالعه موردی طولی دقیق شرکت NTT DOCOMO: سیستم نوآوری استراتژیک این شرکت 6. بحث و بررسی و دلالت ها 7. نتیجه گیری و موضوعات پژوهشی آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نوآوری استراتژی، به نحو پویا، موقعیت یابی استراتژیک را از طریق محصولات، خدمات و مدل های تجاری به ارمغان می آورد و یک نمای پویا از استراتژی است که شرکت های بزرگ را قادر به حفظ رقابت پذیری و برقراری رشد پایدار می کند. به این دلیل، شرکت های بزرگ باید نوآور باشند تا بتوانند موقعیت فعلی (کسب و کار) خود را از طریق نوآوری افزایشی تقویت کنند، در عین حال، به طور مداوم کسب و کار فعلی خود را از طریق نوآوری بنیادی، نوسازی یا تخریب کنند. از مرورهای ادبی تفصیلی انجام شده در مورد نظریات قابلیت های پویای فعلی و نظریه های دیگر که قویاً مرتبط با مشخصات قابلیت های تجاری یا سازمانی می باشند، این مقاله یک مدل نظری از یک سیستم نوآوری استراتژیک را به عنوان یک قابلیت سیستم شرکتی جهت قادر ساختن یک شرکت بزرگ به دستیابی به نوآوری استراتژیک، ارائه می دهد. علاوه بر آن، از طریق مطالعات موردی طولی تفصیلی، این مقاله در مورد اهمیت قابلیت های نوآوری استراتژیک برای دستیابی به یک مسیر مارپیچ دینامیک دو قابلیت عادی و پویای کاملاً متفاوت در مورد نقشه قابلیت ها، استفاده ماهرانه بحث می کند و آنها را با هم ترکیب می کند تا به نوآوری افزایشی سریع یا غیرسریع، به عنوان بهره برداری، یا نوآوری بنیادی به عنوان اکتشاف، دست یابد. رشد پایدار از طریق نوآوری بنیادی و افزایشی اکنون در قرن 21 ام، تغییرات شرایط تجاری محاط بر شرکت های بزرگ، بیشتر و مشخص تر شده اند. مدیران و رهبران تجاری، با محدوده زیادی از چالش ها دست یافته اند زیرا کسب و کارها در حال جهانی شدن هستند و بیش از پیش در بازارهای نوظهور فعالیت می کنند، هنگامی که فنآوریها به نحو سریع نوآوری کنند، شبکه سازی در جوامع نفوذ کنند و بازارها شوند و همچنین جنگ های قیمتی و مسائل محیطی بوجود بیایند. اگرچه پرواضح است که یک شرکت بزرگ باید دائماً محصولات، خدمات و مدل های تجاری جدید ایجاد کنند تا رقابت پذیری پایدار حفظ شود و در درازمدت رشد کنند. خلق مدل های تجاری جدید که قوانین موجود را تغییر می دهد و به صورت اساسی محصولات و خدمات متداول را نوسازی می کنند، تحولات هنگفتی در استراتژی شرکتی شرکت های بزرگ بوجود می آورند. برای مثال، زنجیره های ارزش جدید و اکوسیستم های تجاری در صنعت «فنآوری اطلاعات و ارتباطات» (ICT) که در ایالات متحده با خلق سیستم توزیع موسیقی جدید شروع شد، و گوشی های هوشمند با iPhone، iPod و iTunes شرکت اپل، باعث تحول زیاد در هر دو صنعت موسیقی و گوشی موبایل شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Strategic innovation dynamically brings about strategic positioning through new products, services, and business models and is a dynamic view of strategy that enables a large corporation to maintain its competitiveness and establish sustainable growth. For these reasons, large corporations have to be innovators that can reinforce their existing positions (businesses) through incremental innovation, while at the same time, constantly renew or destroy existing business through radical innovation. From detailed reviews of existing dynamic capabilities theories and further theories deeply related to the characteristics of corporate or organizational capabilities, this article presents a theoretical model of a strategic innovation system as a corporate system capability to enable a large company to achieve strategic innovation. Furthermore, through in‐depth longitudinal case studies, the article also discusses the importance of strategic innovation capabilities to achieve a dynamic spiral of the 2 completely different ordinary and dynamic capabilities on the capabilities map, skillfully use and combine to achieve swift or slow incremental innovation as exploitation, or radical innovation as exploration. SUSTAINABLE GROWTH THROUGH RADICAL AND INCREMENTAL INNOVATION: Here in the 21st century, changes in business circumstances surrounding large corporations are becoming more pronounced. Managers and business leaders face a wide range of challenges as businesses globalize and increasingly operate in emerging markets, as technologies innovative rapidly, networking permeates throughout societies and markets mature, as well as price wars and environmental problems, Although obviously, a large corporation must continuously create new products, services, and business models to maintain sustainable competitiveness and growth over the long term. The creation of new business models that changes existing rules and radically revamp conventional products and services trigger major transformations in the corporate strategy of large corporations. For example, new value chains and business ecosystems in the information and communications technology (ICT) industry that originated in the United States with the creation of new music distribution system and smartphones with Apple's iPhone, iPod, and iTunes music store caused major shake‐ups in both the music and mobile phone industries.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله توسعه نوآوری استراتژیک در شرکت های بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi