دانلود ترجمه مقاله تاثیر تصمیمات نوآوری استراتژیک شرکت بر عملکرد بازاری
عنوان فارسی |
تاثیر تصمیمات نوآوری استراتژیک شرکت بر عملکرد بازاری آن |
عنوان انگلیسی |
The effect of a firm's strategic innovation decisions on its market performance |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی نوآوری؛ عملکرد بازاری؛ نوآوری تقلیدی؛ تقلید خلاقانه؛ محصولات موجود برای بازارهای جدید |
درسهای مرتبط | نوآوری استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
تا همین اواخر، انواع مختلفی از استراتژی نوآوری در مطالعات نوآوری معرفی شده اند. اما، اثراتشان بر عملکرد بازاری شرکت ها، کمتر از آنچه که بایست، مورد بررسی قرار گرفته اند. برای رفع این محدودیت، در این مقاله به صورت تجربی، اثر استراتژی های نوآوری مختلف بر عملکرد بازاری شرکت ها با استفاده از داده های تابلویی برای 2496 شرکت بدست آمده از «پژوهش پیمایشی نوآوری کره جنوبی» (2010)، را بررسی کردیم. برای انجام چنین کاری، شرکت ها را براساس اینکه آیا محصولاتشان برای شرکت جدید است یا برای بازار و همچنین براساس اینکه افزایشی یا بنیادی (اساسی) بوده اند، دسته بندی کردیم، و در نتیجه یک ماتریس 2×2 از استراتژی نوآوری بدست آمد. دریافتیم که در صنایع پیشرفته از نظر فنآوری، یک استراتژی نوآوری «محصول جدید که بازارهای موجود را هدف قرار می دهد» و «محصول بهینه شده که بازارهای جدید را هدف قرار می دهد»، برای افزایش رشد فروش نسبت به «محصول بهینه شده که بازارهای موجود را هدف قرار می دهد»، کمتر موثر بود. اما، در صنایع فنآوری با پیشرفت متوسط تا زیاد، استراتژی نوآوری «محصولات جدید که بازارهای موجود را هدف قرار می دهند»، موثرترین استراتژی بود. مقدمه: نوآوری در صنعت فنآوری بسیار پیشرفته، سالیان زیادی، دغدغه محققان آکادمیک و همچنین متخصصان، بوده است. علیرغم این موضوع، حتی از زمان شومپتر (1942)، که «جدید بودن» در نوآوری را تعریف کرده است، هنوز این موضوع یکی از بارزترین پرسش ها برای دانشگاهیان و همچنین کارآفرینان شرکتی بوده است. علاوه بر آن، تعیین اینکه اولویت در کجا قرار داده شود، نیز موضوع مورد توجه بوده است، بخصوص اینکه آیا یک محصول جدید برای یک بازار موجود توسعه یابد یا به سمت یک محصول بازار جدید برود. محققان بسیاری به این پرسش ها پرداخته اند و همچنین تلاش کرده اند تا انواع نوآوری را تبیین کنند. برای مثال، کریستنسن (2002) بحث کرد که همه محصولات جدید، نوآورانه نبوده اند و محصولاتی که مشتری محور بوده اند، بیشتر نوآورانه بوده اند. همچنین، شرکتهای نوآوری عموماً تلاش دارند تا سریعاً افق کسب و کار خود را با ایجاد محصولات و اکوسیستم های جدید گسترش دهند، نه اینکه فقط نفوذ و پیشرفت را دنبال کنند.
Until recently, different types of innovation strategy have been introduced in innovation studies. However, their effects on firms’ market performance have been underexplored. To overcome this limitation, we empirically examined the effect of different innovation strategies on firms’ market performance using the panel data for 2496 firms obtained fromKorea Innovation Survey (2010). In doing so, we categorise firms depending on whether their products are new to the firm or to the market and whether they are incremental and radical, giving us a 2 × 2 matrix of innovation strategy.We found that, in high-tech industries, an innovation strategy of ‘new product targeting existing markets’ and ‘improved product targeting new markets’ was less effective for increasing sales growth than ‘improved product targeting existing markets’. However, in the case of medium-high tech industries, an innovation strategy of ‘new products targeting existing markets’ was the most effective strategy. Introduction: Innovation in the high-tech industry has been a concern to academic scholars as well as practitioners for many years. Despite this, ever since Schumpeter (1942), defining ‘newness’ in innovation has been one of the most prominent questions for academia as well as for corporate entrepreneurs. In addition, determining where to place priority has also been a topic of interest, particularly whether to develop a new product for an existing market or move to a new market. Many scholars have addressed these questions as well as endeavoured to explain the types of innovation. For example, Christensen (2002) argued that not all new products were innovative, and products that were consumer-oriented were more innovative. Also, innovative corporations generally attempt to rapidly expand the horizon of their businesses by creating new markets and ecosystems, rather than just pursuing technological breakthroughs.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.