دانلود ترجمه مقاله جستجوی فرصت هایی برای توسعه و نوآوری ها در فرآیند مدیریت استراتژیک
عنوان فارسی |
جستجوی فرصت هایی برای توسعه و نوآوری ها در فرآیند مدیریت استراتژیک |
عنوان انگلیسی |
Searching for Opportunities for Development and Innovations in the Strategic Management Process |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت استراتژیک؛ فرصت ها؛ نوآوری؛ کارآفرینی؛ توسعه؛ چشم انداز؛ رسمی شدن استراتژی؛ همکاری |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 50 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتیجه گیری
چکیده – جستجوی فرصت ها عمدتا مرتبط با برخی فاکتورها (در درجه اول، تغییرات، خلاقیت و نوآوری ها) می باشد. بنابراین مفهومی مبهم می باشد ولی می توان فرض کرد که مشخصه ای نوآورانه می باشد. فرصت ها به شکلی دینامیک توسعه یافته و در طول فرآیند تحول، تغییر می یابد بنابراین در راستای این فرصتها، چالش هایی برای نگرش فعالانه وجود دارد. از این رو به نظر می رسد که راه حل های کلیدی مرتبط با فرآیند مدیریت استراتژیک می توانند مفید باشند. پیاده سازی فرآیند مدیریت استراتژیک منجر به آماده سازی برای تغییرات شده و جستجو برای فرصت های توسعه را آغاز می کند. سوالات زیادی در ارتباط با شیوه مدیریت استراتژیک وجود دارد. هنگام تحلیل فرآیند مدیریت استراتژیک، نیاز به مقابله با چالش های ناشی از پارادوکس تغییر پذیری و دوام توجیه می گردد. هدف این پژوهش، آنالیز و شناسایی المان ها یا زمینه های استراتژی است که مرتبط با جستجو برای زمینه های جدید عملیاتی می باشد. این مطالعه نشان می دهد که رسمی شدن استراتژی، آماده سازی طرح های توسعه در افق طولانی مدت، گزینش اولویت های بلندپروازانه توسعه، اتخاذ اقدامات وسیع یا همکاری بلندمدت با شرکای تجاری، در ارتباط با جستجو برای فرصت ها به عنوان تلاش برای خلق نوآوری می باشد. نتایج مطالعات ارائه شده در این مقاله، بخشی از پروژه ای تحت عنوان "شیوه های مدیریت استراتژیک در شرکت های دولتی و شرکت های سهامی" می باشد که از بودجه مرکز علوم ملی در قالب پروژه تحقیقاتی شماره N N115 402240 تامین اعتبار می شود.
The search for opportunities is generally associated with some factors – primarily the changes, creativity and innovations. So this is an ambiguous concept, but it can be assumed that it is of innovative character. Opportunities are developing dynamically and change along with the occurring changes, therefore in the approach to opportunities it is a challenge to take an active attitude. Hence, it seems that the key settlements concerning the strategic management process should appear to be helpful. The implementation of the strategic management process imposes the preparation for changes and initiates a search for new development opportunities. There are many questions relating to the practice of strategic management. When analysing the strategic management process, it is justified to indicate the need to deal with the challenge posed by the paradox of variability and durability. The aim of the study is to analyse and identify the elements or areas of the strategy that are associated with the search for new fields of operation. The study indicated that the formalization of the strategy, the preparation of development plans in a long time horizon, the selection of ambitious development priorities, taking expansive measures or long-term cooperation with business partners were linked with the search of opportunities as an expression of the striving for innovations. The results of the studies presented in this paper are a part of the project entitled “Strategic management practices in publicly listed enterprises and joint-stock companies”, which was financed from funds of the National Science Centre as the research project No. N N115 402240. The studies were conducted on a sample of 150 Polish companies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.