دانلود ترجمه مقاله پیش بینی استراتژیکی در زمینه محیط پرسرعت
عنوان فارسی |
پیش بینی استراتژیکی در زمینه محیط پرسرعت |
عنوان انگلیسی |
Strategic foresight in a high-speed environment |
کلمات کلیدی : |
  پیش بینی استراتژیک؛ بانک اینترنتی؛ تجارت الکترونیک؛ مدیریت نوآوری؛ خدمات مالی |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک؛ تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2004 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش تحقیق، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل 3. مطالعه موردی 4. نتیجه گیری ضمیمه. موضوعات مصاحبه
چکیده – این مقاله به بررسی نحوه پیش بینی استراتژیکی توسط تیم مدیریت و تصمیم گیری آن درباره آغاز به کار بانک اینترنتی مستقل با توجه به عدم قطعیت موجود درباره آینده تجارت الکترونیکی می پردازد. بدین منظور، مطالعه موردی استنتاجی انجام شد. محیط تحقیق مربوط به صنایع خدمات مالی انگلستان می شود که تغییرات سریع ناشی از فناوری جدید دارد. تاکید این تحلیل بر سان شاین که بانک اینترنتی می باشد، است. این تحقیق که بخشی از پروژه وسیع مدیریت نوآوری در خدمات مالی بوده و مبتنی بر داده های کیفی حاصل از مصاحبه های نیمه ساختاری با تعدادی از مدیران سان شاین می باشد. مطالعه موردی نشان میدهد که توسعه پیش بینی استراتژیکی یک فرایند یادگیری است و در دیدگاه وسیع روی می دهد و با مکانیسم کاوش آن توسط ابزارهای ارزان، به تایید آینده آن می پردازد. در سطح عمومی تر، داده ها نشان می دهند که حفظ اتحاد کل سیستم سازمانی در محیط های پرتلاطم، کار چالش برانگیزی است، بویژه زمانیکه ابعاد فیزیکی آن بسرعت رشد می کنند. در این زمینه، داده ها نشان می دهند که دیدگاه، فرآیندهای قابل مشاهده و ساختار یافته و ارتباط گسترده که توسط تیم مدیریت متمرکز بهم مرتبط می شوند، قابلیت محوری را تشکیل می دهند که بر توانایی شرکت در زمینه توسعه پیش بینی استراتژیکی و نوآوری دائمی تاثیر دارد.
This paper explores how a top management team developed strategic foresight and decided to launch an Internet bank in a context of uncertainty about the future take up of e-commerce. For this purpose, a single inductive case study is used. The settings are those of the UK financial services industry, characterised by rapid change, mainly driven by the new technology. The focus of analysis is Sunshine, a stand-alone Internet bank. The study, which is part of a broader project on the management of innovation in financial services, is based on qualitative data captured from semi-structured interviews undertaken with a number of Sunshine’s directors. The case study reveals that developing strategic foresight is a learning process, which takes place within a broad vision, and enacts the future by a mechanism of probing it through cheap multiple devices. At a more general level, the data suggest that in turbulent environments the retention of the unity of the whole organisational system is a challenging task, particularly when its physical dimensions grow too quickly. In this context, the data suggest that nimbleness, visible and structured processes, extensive communication glued together by a focused and eccentric management team form an important core capability that impacts on the firm’s ability to develop strategic foresight and innovate continuously without falling apart.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.