دانلود ترجمه مقاله نگرانی های زیست محیطی مشتری و حاشیه سود

عنوان فارسی :

نگرانی های زیست محیطی مشتری و حاشیه سود: شواهدی از شرکت های تولیدی

عنوان انگلیسی :

Customer environmental concerns and profit margin: Evidence from manufacturing firms

کلمات کلیدی :

  نگرانی های زیست محیطی مشتری؛ الزامات گواهی زیست محیطی؛ عملکرد مالی؛ مصرف انرژی؛ معیارهای بهره وری انرژی

درسهای مرتبط : حسابداری و اقتصاد
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. پیشینه تحقیق 2. مقالات مرتبط 3. چارچوب مفهومی 4. داده ها، متغیرها و روش تحقیق 5. نتایج تجربی 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه، تأثیر نگرانی ‌های محیطی مشتری را بر حاشیه سود شرکت ‌های تولیدی ارزیابی می ‌کند. یحتمل مشتریان دوستدار محیط زیست بطور زیاد تقاضای محصولات سبز را دارند و تمایل دارند تا برای آن محصولات، بهایی اضافه پرداخت نمایند. اثر سبز، تابع درجه سبزی در فرآیند های تولید است. علاوه بر این، سرمایه‌ گذاری‌ های زیست ‌محیطی، تأثیر منفی فرآیندهای تولید بر محیط طبیعی و نگرانی ‌های زیست ‌محیطی مشتریان را کاهش می‌ دهد. به این ترتیب، ما بواسطه کنترل سطوح سبز (با مصرف انرژی ارائه شده) و سرمایه‌ گذاری‌ های زیست ‌محیطی (با معیارهای بهره ‌وری انرژی ارائه شده)، تأثیر نگرانی ‌های زیست ‌محیطی مشتری بر حاشیه سود را محک می زنیم. نتایج تجربی ما بر اساس نمونه ای از 5390 شرکت تولیدی در 25 کشور اروپای مرکزی و شرقی و آسیای مرکزی، تأثیر مثبت نگرانی ‌های زیست ‌محیطی مشتریان بر حاشیه سود شرکت‌ های با مصرف پایین انرژی و تأثیر منفی شرکت‌ های با مصرف بالای انرژی را نشان می دهد. علاوه بر این، بواسطه معیارهای بهینه ‌سازی انرژی، شرکت‌ های با مصرف انرژی بالا نسبت به شرکت‌ هایی که معیارهای بهره‌ وری انرژی دارند، بیشتر تحت تأثیر نگرانی ‌های زیست ‌محیطی مشتری قرار می ‌گیرند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study evaluates the impact of customer environmental concerns on manufacturing firms’ profit margin. Eco-conscious customers may have a high demand for green products and are willing to pay a price premium for those products. The green effect is subject to the degree of greenness in production processes. In addition, environmental investments reduce the negative impact of production processes on the natural environment, alleviating customers’ environmental concerns. However, environmental investments increase product costs, which may subsequently offset economic benefits from eco-conscious customers. As such, we test the impact of customer environmental concerns on profit margin by controlling for the greenness levels (represented by energy consumption) and environmental investments (represented by energy efficiency measures). Based on a sample of 5390 manufacturing firms in 25 Central and Eastern European and Central Asian countries, our empirical results indicate a positive impact of customer environmental concerns on profit margins for low energy-intensity firms and a negative impact for high energy-intensity firms. In addition, high energy-intensity firms with energy efficiency measures are more negatively affected by customer environmental concerns than those with energy efficiency measures.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نگرانی های زیست محیطی مشتری و حاشیه سود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی