دانلود ترجمه مقاله واکنش قیمت سهام ناشی از کووید 19 در صنعت هواپیمایی و گردشگری

عنوان فارسی

واکنش قیمت سهام ناشی از بیماری همه گیر کووید 19 در صنعت هواپیمایی، هتل و گردشگری

عنوان انگلیسی

The stock price reaction of the COVID-19 pandemic on the airline, hotel, and tourism industries

کلمات کلیدی :

  کووید19؛ واکنش بازار؛ بررسی رویداد؛ مدل رگرسیون چند متغیره

درسهای مرتبط حسابداری و اقتصاد
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 22
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. ارزش شرکت و رویدادهای مرتبط با کووید 19 که بر صنعت سفر و گردشگری تأثیر گذار هستند 3. داده ها و روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مطالعه حاضر در رابطه با فراگیری بیماری کووید 19، عملکرد بازار سهام را از نیمه دوم فوریه تا آخرین بخش مارس 2020 در خصوص شرکت‌ های مرتبط با سفر ایالات متحده (ایرلاین‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها) مورد بررسی قرار می دهد. بدیهی است که کاهش میزان سفر یک خبر منفی برای صنعت گردشگری تلقی می شود. با این وجود، این مطالعه عواملی که توسط فعالان بازار برای قیمت گذاری منابع و خدمات اطلاعاتطی در زمینه قیمت سهام استفاده می شود را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین یافته های بدست آمده حاکی از آن است که شرکت‌های بزرگ‌تر با ذخایر نقدی بیشتر و نسبت بازار به دفتر بالاتر، دارای بازده منفی کمتری هستند و در مقابل، شرکت‌هایی با بدهی بیشتر، تا حد بیشتری جریمه می شوند. همچنین نتایج بدست آمده حاکی از آن است که ذخایر نقدی برای هتل‌ها حائز اهمیت است. مقدمه: یافته های بدست آمده حاکی از آن است که در اواخر دسامبر سال 2019، نمونه ای از بیماری مشابه ذات‌الریه در ووهان چین آشکار شد و با وجود تلاش‌هایی نظیر محدودیت‌های سفر و قرنطینه برای کنترل ویروس، تا پایان ژانویه، این ویروس در کل جهان منتشر شد، به طوریکه در 11 مارس 2020، WHO به طور رسمی شیوع ویروس کرونا (کووید 19) را یک بیماری فراگیر عنوان کرد (سازمان بهداشت جهانی، 2020). در زمان نگارش این پژوهش، بیش از 108 میلیون مورد از بیماری فراگیر کووید 19 در کل جهان گزارش شده است که تنها بیش از 27 میلیون مورد از آن در ایالات متحده شیوع یافته شده است (دانشگاه جان هاپکینز، (2021، 12 فوریه)). لازم به ذکر است که در ایالات متحده، تأثیر اقتصادی بیماری کووید 19 بسیار چشمگیر بوده است، به گونه ای که تا پایان سه ماهه دوم سال 2020، تولید ناخالص داخلی واقعی حدود 33% کاهش یافت و در آوریل سال 2020، نرخ بیکاری به 14.7% رسید. همچنین، تأثیر این بیماری بر شرکت‌های صنعت مسافرتی و مهمان ‌نوازی نیز قابل توجه بوده است. علاوه بر این تا اواسط آوریل، ترافیک مسافران هوایی در مقایسه با سال گذشته تنها حدود 4% بوده است و 2 رزرو هتل در آوریل 2020 در مقایسه با حدود 68% برای آوریل 2019، کمتر از 25% بوده است (لوتر، 2020). طبق اطلاعات بدست آمده از اداره آمار نیرویکار، در ماه آوریل صنعت اوقات فراغت و مهمان ‌نوازی 7.7 میلیون و 459000 شغل را در ماه مارس شغل از دست داده است. با این وجود این بیماری فراگیر پیامدهای قابل ملاحظه ای بر ارزش بازار هر شرکتی به همراه داشته است. پرسش قابل توجهی که در اینجا مطرح می شود این است که پیامدهای ارزش‌گذاری برای شرکت‌هایی که به تأثیر مستقیم محدودیت‌های سفر، فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل های مربوط به ماندن در خانه پی برده اند چیست. در این مطالعه، به بررسی شرکت‌هایی در زمینه صنعت سفر و گردشگری (ایرلاین‌ها، هتل‌ها و رستوران ‌ها) می پردازیم که به دلیل بیماری فراگیر کووید 19 بازده منفی فزاینده ای را تجربه کرده اند. علت انتخاب این شرکت‌ها این است که دریابیم سرمایه‌گذاران به چه نحو تأثیر همه‌گیری را در صنایعی که بیشترین تاثیر را تجربه می کنند، مورد ارزیابی قرار می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper investigates the stock market performance from the second half of February through the latter portion of March 2020 for U.S. travel-related firms (airlines, restaurants, and hotels) in response to the COVID-19 pandemic. Clearly the reduction in travel was negative news for the travel industry; however, we focus on the factors used by market participants to price the information into stock prices. We find that larger firms with greater cash reserves and higher market-to-book ratios experienced less negative returns, while firms with greater leverage were penalized more. Additionally, we find that cash reserves were particularly important for hotels. Introduction: In late December of 2019, a string of pneumonia-like cases began to emerge in Wuhan, China and despite efforts such as travel restrictions and quarantines to contain the virus, by the end of January the virus managed to spread across the globe. On March 11, 2020 the WHO officially declared the coronavirus (COVID-19) outbreak a pandemic (see World Health Organization, 2020). At the time of this writing, there have been over 108 million COVID-19 cases reported worldwide with more than 27 million cases in the U.S. alone (John Hopkins University, (2021, February 12)). The economic effect of the pandemic in the U.S. was significant, with real GDP plunging by about 33% by the end of the second quarter of 2020 and the unemployment rate reaching 14. 7% in April 2020.1 The effect on firms in the travel and hospitality industries was dramatic. By mid-April, air passenger traffic was only about 4 percent of what it had been a year earlier. 2 Hotel occupancy during April 2020 was under 25 percent, compared to about 68 percent for April 2019 (Luther, 2020). According to the Bureau of Labor Statistics, the leisure and hospitality industry lost 7.7 million jobs in April, in addition to 459,000 jobs lost in March.3 While the pandemic had implications on the market value of nearly every firm, the more interesting question is what are the valuation impli¬cations for firms that would realize a direct impact by travel restrictions, social-distancing, and stay-at-home orders. In this paper, we investigate firms from the travel and tourism industries (airlines, hotels, and restaurants) which are most likely to experience significant negative returns due to the pandemic. Our rationale for selecting these firms is to determine how investors priced the effect of the pandemic into industries likely to be severely affected.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله واکنش قیمت سهام ناشی از کووید 19 در صنعت هواپیمایی و گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi