دانلود ترجمه مقاله رتبه بندی اعتبار مالیاتی و تصمیمات نوآوری شرکتی

عنوان فارسی

رتبه بندی اعتبار مالیاتی و تصمیمات نوآوری شرکتی

عنوان انگلیسی

Tax credit rating and corporate innovation decisions

کلمات کلیدی :

  رتبه بندی اعتبار مالیاتی؛ نوآوری؛ محدودیت های مالی؛ عامل اصلی

درسهای مرتبط حسابداری و اقتصاد
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 73
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
93,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. طرح تحقیق و انتخاب نمونه 4. نتایج تجربی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مکانیزم رتبه بندی اعتبار مالیاتی به طور رسمی در سال 2014 اجراء شد. به عنوان یک نوآوری مهم در زمینه مدیریت و جمع آوری مالیات، این مکانیزم توجه مقامات نظارتی و محققان را به خود جلب کرده است. متفاوت از منابعی که مستقیما تکمین مالیاتی شرکت را بررسی می کند، ما بر روی تاثیر پیاده سازی رتبه بندی اعتبار مالیاتی بر تصمیمات سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه متمرکز شدیم. با استفاده از داده های مربوط به شرکت های فهرست شده از سال 2014 تا 2019، پی بردیم که شرکت هایی با رتبه بندی اعتبار مالیاتی بالاتر سرمایه گذاری بیشتری در زمینه نوآوری می کنند که این مساله به این دلیل است که این سیستم به مدیران در شناسایی فرصت های تحقیق و توسعه، کاهش محدودیت های مالی شرکتی و کاهش هزینه های سازمانی کمک می کند. همجنین تایید کردیم که رتبه بندی اعتبار مالیاتی دارای تاثیرات متعددی بر محیط های اطلاعاتی شرکتی و تصمیمات کسب و کار بوده و رتبه بندی بهتر دارای تاثیر مثبتی بر تصمیمات کسب و کار شرکت هاست. این کشفیات می تواند منجر به اصلاح سیاست مالیاتی، تشویق به نوآوری شرکتی و ایجاد سیستم های اعتبار اجتماعی گردد. مقدمه: مالیات منبع اصلی درآمد در اکثر کشورهاست (موسگاراو، 1959). پرداخت مالیات سود حفظ شده توسط شرکت ها را کاهش می دهد که این مساله بدین معناست که شرکت ها به طور طبیعی دارای انگیزه قوی برای اجتناب از پرداخت مالیات و حتی فرار مالیاتی هستند. توانایی دولت در زمینه جمع آوری موثر مالیات ها از اهمیت خاصی برخوردار است، چون نه تنها بیانگر اثربخشی عملکرد دولت است، بلکه نشان دهنده بیان متمرکز قابلیت های حکمرانی ملی به ویژه برای کشورهای در حال توسعه است (براوتیگان و همکاران، 2008). بدین منظور، کشورهای مختلف به طور مداوم در حال بهبود سیستم های جمع آوری و مدیریت مالیات خود هستند. روش های فعلی جمع آوری و مدیریت مالیات عمدتا شاکل سیستم های اجباری و تشویقی است. سیستم اجباری معمولا از بازرس و مجازات مالیاتی استفاده کرده که در این سیستم دولت فرار مالیاتی شرکت ها، تقلب مالیاتی، معوقات مالیاتی و دیگر رفتارهای غیرانطباقی را بررسی و مجازات کرده تا هزینه عدم تکمین مالیاتی را افزایش دهد و در نهایت به عنوان بازدارنده عمل می کند. سیستم تشویقی معمولا درآمد حاصل از رعایت مالیات را افزایش داده و در نهایت با طبقه بندی مدیریت جریمه ها و پاداش های مربوطه به یک تاثیر برد – برد دست می یابد (سان و همکاران، 2019، لی و همکاران، 2020). به لحاظ نظری، روش جمع آوری و مدیریت مالیات شامل بازرسی مالیاتی باعث محدود کردن فرار مالیاتی شرکت ها، اجتناب از پرداخت مالیات و دیگر رفتارهای غیرانطباقی از طریق قوانین واضح و اجرای دقیق این قوانین می شود که این مساله منجر به افزایش هزینه نقض مالیاتی شرکت های بزرگ خواهد شد. با این حال، نقش نظارت و مدیریت مالیات به عنوان مثال دستگیری و مجازات شرکت های مالیاتی ظاهرا باعث توقف اعمال این شرکت ها خواهد شد. به این ترتیب، روش جمع آوری و مدیریت مالیات شامل مجازات – بازرسی مالیاتی دارای مخاطبان محدودی است، چون تنها مالیات دهندگان را از نقض مقررات باز نمی دارد، بدون این که دارای تاثیر قابل توجهی بر تطابق مالیاتی اصلی شرکت ها باشد، حتی این مساله دارای تاثیرات منفی بر فعالیت های طبیعی تولید و کسب و کار شرکت هاست (دواز، 2004، پان و همکاران، 2013، موهادی و همکاران، 2014). در عمل، به منظور شناسایی نقض های مالیاتی پنهان، روش بازرسی و مجازات مالیاتی متکی بر قوانین صحیح، مقررات و چندین روش بازرسی دقیق و پیچیده بوده که هزینه های جمع آوری مالیاتی توسط سازمان های نظارتی را افزایش می دهد. شرکت های مالیات دهنده باید دارای حجم زیادی از اطلاعات مالیاتی به منظور تسهیل بازبینی مالیاتی باشند، بنابراین این مساله هزینه سازمانی شرکت را افزایش خواهد داد. در عین حال، اجرای بیش از حد و افراطی قوانین به دلیل اشغال بیش از حد منابع مانع از انجام فعالیت های تجاری شرکت ها خواهد شد. به طور خاص، هنگامی که اقتصاد تحت فشار گسترده ای قرار گرفته و عملکرد آن ها نسبتا دشوار می شود، روش جمع آوری و مدیریت مالیات از جمله بازرسی و مجازات مالیاتی نمی تواند الزامات حمایت از دولت را برای ساده سازی حکمرانی، اعطای قدرت و کاهش هزینه شرکت ها برآورده سازد که این مساله برای تحریک حیاتی نهادهای بازار و بهبود کارایی تخصیص منابع از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که در بسیاری از کنفرانس های کار اقتصادی و گزارشات دولت توسط کمیته مرکزی حزب عنوان شده، تقویت اصلاحات سیستم، کاهش بار هزینه اعمال شده به شرکت ها از طریق کاهش مالیات و هزینه و تشویق سبز، توسعه پایدار و کارامد شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. طبقه بندی و پاداش مدیریت و جمع آوری مالیات از جمله ابزارهای اصلی روش های نظارتی نوآورانه می باشد. بررسی عواقب اقتصادی این تلاش ها، به ویژه بر تصمیم گیری های شرکتی دارای اهمیت عملی و نظری مهمی است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The tax credit rating mechanism was formally implemented in 2014. As an important tax collection and management innovation, it has attracted the attention of regulatory authorities and scholars. Different from the literature that directly examines corporate tax compliance, we focus on the impact of tax credit rating implementation on corporate research and development (R&D) investment decisions. Using listed companies’ data from 2014 to 2019, we find that companies with higher tax credit ratings invest more in innovation, because the system helps managers identify R&D opportunities, alleviates corporate financing constraints and reduces agency costs. We confirm that tax credit ratings have manifold impacts on corporate information environments and business decisions, with better ratings positively affecting firms’ business decisions. This discovery can inform tax policy reform, encourage corporate innovation and construct social credit systems. Introduction: Taxation is the main source of income in most countries (Musgrave, 1959). The payment of taxes reduces the profits retained by enterprises, which implies that firms naturally have a strong motivation for tax avoidance and even tax evasion. The ability of the government to effectively collect taxes is important as it not only conveys the effectiveness of the functional performance of the government, but it also reveals the concentrated expression of national governance capabilities, especially for transitional countries (Brautigam et al., 2008). To this end, various countries are constantly improving their tax collection and management systems. Current tax collection and management methods mainly comprise the compulsory and incentive systems. The compulsory system commonly uses tax inspection and punishment, wherein the government investigates and punishes corporate tax evasion, tax fraud, tax arrears and other non-compliance behaviors to increase the cost of tax non-compliance and ultimately act as a deterrent. The incentive system commonly increases the income from tax compliance and ultimately achieves a win–win effect by classifying management ex ante with corresponding rewards and penalties (Sun et al., 2019, Li et al., 2020). Theoretically, the tax collection and management method of tax inspection-punishment restricts corporate tax evasion, tax avoidance and other non-compliance behaviors through clear legislation and strict law enforcement, which increases the cost of corporate tax violations. However, its supervisory and management role manifests as actually seizing and penalizing taxpaying companies rather than as simply deterring them. As a result, the tax collection and management method of tax inspection-punishment has limited audiences as it only restrains taxpayers from violating regulations without significantly affecting a firm’s original tax-compliance; it even negatively affects a firm’s normal production and business activities (Devos, 2004, Pan et al., 2013, Mohdali et al., 2014). In practice, to identify the increasingly hidden tax violations by enterprises, the tax inspection and punishment method relies on sound laws, regulations and multiple strict and complicated inspection procedures, which increase the tax collection costs borne by regulatory agencies. Taxpaying companies must provide a large amount of tax information to facilitate taxation review, thereby increasing the organization cost of the company. Meanwhile, excessive law enforcement hinders normal corporate business activities due to the excessive occupation of resources. In particular, when the economy is under great downward pressure and remains relatively difficult, the tax collection and management method of tax inspection and punishment cannot meet the requirements advocated by the government to simplify administration, delegate power and reduce the burden on enterprises, which are important for stimulating the vitality of market entities and improving the efficiency of resource allocation. As highlighted in many economic work conferences and government reports by the Party Central Committee, it is necessary to deepen system reforms, reduce the burden on enterprises through tax and fee reductions and encourage the green, efficient and sustainable development of enterprises. Classification and reward tax collection and management is a major means of innovating regulatory methods. Exploring the economic consequences of these efforts, especially on corporate decision-making, has important theoretical and practical significance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 41 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 37 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 93,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رتبه بندی اعتبار مالیاتی و تصمیمات نوآوری شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi