حسابداری مدیریت استراتژیک

حسابداری مدیریت استراتژیک PDF

در این صفحه می توانید مقالات انگلیسی مرتبط با مبحث حسابداری مدیریت استراتژیک را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی دریافت شده اند و در اختیار شما قرار داده شده اند. فایل PDF مقالات انگلیسی را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. بسیاری از کسب و کارها، از نوعی حسابداری مدیریت استفاده می کنند، که کارکردهای آن شامل بودجه بندی، روش های تخصیص هزینه و تحلیل «هزینه-حجم-سود» یا «نقطه سر به سری» می باشد. حسابداری مدیریت استراتژیک به فراتر از این کارکردها می رود و بر نحوه بهبود عوامل بیرونی (مانند تحلیل یک رقیب یا مرور سیاست پولی) و بهبود عملیات های یک شرکت از طریق اطلاعات غیرمالی، تمرکز می کند.

حسابداری مدیریت، شامل منبع یابی، تحلیل، ارتباطات و استفاده از اطلاعات مالی و غیرمالی مرتبط با تصمیمات می باشد تا برای سازمان ها، ارزش آفرینی شده و حفظ شود. این نوع حسابداری، با تعریف حسابداری مدیریت استراتژیک بسیار متفاوت است. حسابداری مدیریت استراتژیک به این صورت تعریف می شود: نوعی از حسابداری مدیریت است که در آن، بر اطلاعات مرتبط با عوامل بیرونی آن نهاد و همچنین اطلاعات غیرمالی و اطلاعات تولید شده در داخل، تاکید می گردد.

حسابداری مدیریت استراتژیک

مقاله ISI حسابداری مدیریت استراتژیک

در این صفحه می توانید جدیدترین موضوعات و مقالات ISI مرتبط با حسابداری مدیریت استراتژیک را مشاهده نمایید. این مقالات توسط گروهی از برترین مترجمین این رشته، و به صورت کاملا تخصصی، ترجمه شده اند. شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی می توانید موضوع پژوهش ها و تحقیق های دانشگاهی خود را از بین موضوعات ارائه شده در این قسمت، پیدا کنید. مطمئنا استفاده از مقالات ترجمه شده و آماده می تواند فرآیندهای پژوهشی شما را سرعت بخشد. حسابداری مدیریت استراتژیک، شامل ارزیابی اطلاعات بیرونی مربوط به رقیبان بازار، سیاست های پولی و مدیریتی موثر بر بازار، روندهای فعلی قیمت ها، سهام و هزینه ها می باشد. سپس، نتیجه این ارزیابی بر منابع موجود شرکت، متمرکز می شود. بنابراین، مدیریت می تواند پاسخ های مورد نیاز سازمان را تعیین کند تا در جایگاه بالای بازار قرار گیرد. مدیریت، در انجام این تحلیل، سه عنصر پایه را وارد میدان می کند:

  • کیفیت
  • هزینه
  • زمان

شرکت ها اهمیت و تاثیر نسبی این سه عامل بر مشتریان خود و کل بازار را ارزیابی می کنند و مسیرهای اقدام استراتژیک را ترسیم می کنند تا آنها را در بالای رقابت قرار دهند. این امر، بسیار موثر بوده و با استفاده از تحلیل رفتاری، فنی و فرهنگی انجام می شود، که در نهایت اطلاعات و اقداماتی که یک شرکت باید بکار ببندد تا در رقابت پیروز شود را فراهم می کند. برنامه ریزی استراتژیک و تحلیل SWOT، دو مورد از مشهورترین ابزارها برای کمک به انجام این فرآیند هستند. نقش حسابداران مدیریت می تواند شامل تهیه و روزآمد کردن چنین ابزاری باشد. نتیجه گیری اینکه، حسابداری مدیریت استراتژیک، به جایی فراتر از امور داخلی می پردازد تا همه داده ها و اطلاعات بیرونی دیگر را در خود شامل کند. هدف این فرآیند، برداشتن گام های استراتژیک برای پیروزی در رقابت بازار است.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi