دانلود ترجمه مقاله ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک در فرهنگ عامه: دنیای موزیکال وست اند
عنوان فارسی |
ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک در فرهنگ عامه: دنیای موزیکال وست اند |
عنوان انگلیسی |
The relevance of strategic management accounting to popularculture: The world of West End Musicals |
کلمات کلیدی : |
  حسابداری مدیریت استراتژیک؛ فرهنگ عامه؛ موزیکال وست اند؛ استراتژی در قالب عمل |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 77 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. استراتژی نظری در حسابداری مدیریتی 3. زمینه پژوهشی: صنایع فرهنگی 4. طرح پژوهشی 5. تئاتر موزیکال: نمونه ای از استراتژی در قالب عمل 6. بحث و نتیجه گیری
چکیده – بررسی حسابداری و فرهنگ عامه، برنامه تحقیقاتی هیجان انگیزی برای حسابداری مدیریتی محسوب می گردد. این مقاله، این توسعه را از دیدگاه استراتژی بررسی کرده است. به طور خاص، این مقاله دانش ما را در زمینه پتانسیل های حسابداری مدیریت استراتژیک در عمل و با بررسی محیط جدید دنیای موزیکال وست اند می افزاید. با استفاده از یک رویکرد مطالعه موردی، این مقاله تفکر SMA متداول را از دیدگاه "استراتژی در قالب عمل" و با استفاده از فرآیند توسعه مجموعه پورتفلوی تئاتری به چالش می کشد. یافته ها نشان می دهند که استراتژی، اقدامی پیچیده و به طور کلی یک فرآیند اجتماعی است. تولید کنندگان تئاتر مسیری را برای مذاکرده با بازار اتخاذ می کنند که به واسطه تأیید سازمان های واسطه روی کار آمده و محصولات فرهنگی جدید را به واسطه فرآیندهای استراتژیکی پشتیبانی می کند.
The study of accounting and popular culture presents an exciting new research agenda for managementaccountants. This study examines this development from a strategy perspective. Specifically, this paperadds to our knowledge of the potential for Strategic Management Accounting in action by studying thenovel setting of the world of West End Musicals. Using a case study approach, this study challengesconventional SMA thinking from a ‘strategy-as-practice’ perspective, using the process of developing apopular theatre portfolio of activities. Findings indicate that strategy is a complex practice which is aninherently social process: Theatre producers negotiate a route to the market that is mediated by validatingintermediary organizations that contribute and communicate the reputation of new cultural productsand thereby support the strategic process.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.