دانلود ترجمه مقاله عملکرد مالکیت هتل: نقش حسابداری مدیریت استراتژیک
عنوان فارسی |
عملکرد مالکیت هتل: نقش حسابداری مدیریت استراتژیک |
عنوان انگلیسی |
Hotel property performance: The role of strategic management accounting |
کلمات کلیدی : |
  حسابداری مدیریت استراتژیک؛ حسابداری مشتری؛ حسابداری رقیب؛ جهت گیری بازار؛ عملکرد مشتری؛ عملکرد مالی؛ نظریه احتمال |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 117 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. ارائه فرضیات 4. روش 5. نتایج 6. بحث و نتیجه گیری
چکیده – در مطالعه حاضر، ما استدلال کرده ایم که برای افزایش عملکرد و رقابت، مالکیت هتل باید سیاست هایی داخلی و روش هایی مانند حسابداری مدیریت استراتژیک را توسعه و پیاده سازی کند که با استراتژی های کسب و کاری و نیز حسابرسی تغییر تقاضاهای رقابتی سازگاری داشته باشد. ما نمونه ای شامل 80 هتل را برای بررسی پیشینه کلیدی استفاده از حسابداری مدیریت استراتژیک مالکیت هتل و تأثیر آن روی مشتری هتل و عملکرد مالی به کار گرفته ایم. نتایج نشان می دهند که استراتژی جهت گیری کسب و کار بازار، تعیین کننده ای کلیدی در زمینه استفاده از حسابداری مدیریت استراتژیک مالکیت هتل بوده و تأثیر متقابل استفاده از حسابداری مدیریت استراتژیک مالکیت هتل و عملکرد مشتری در رابطه بین استفاده از استراتژی جهت گیری کسب و کار بازاری مالکیت هتل و عملکرد مالی مالکیت هتل را روشن می کند. توصیه هایی نیز برای محققین و مدیران هتل در زمینه مطالعات یا بهره گیری های آتی در زمینه حسابداری مدیریت استراتژیک ارائه شده است.
In the current study, we contend that to enhance their competitiveness and performance, hotel properties need to develop and implement internal policies and procedures such as strategic management accounting that are consistent with their business strategies and account for changing competitive demands. We employ a sample composed of 80 hotel properties to investigate the key precursor of hotel property strategic management accounting use and its impact on hotel property customer and financial performance. The results highlight that market orientation business strategy is a key determinant of hotel property strategic management accounting use and illuminate the mediating influence of hotel property strategic management accounting use and hotel property customer performance on the relationship between hotel property market orientation business strategy use and hotel property financial performance. Recommendations are provided for both researchers and hotel managers concerning their future study of, or use of, strategic management accounting.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.