دانلود ترجمه مقاله از وب سایت ها تا رسانه های اجتماعی: بررسی استفاده از بازاریابی اینترنتی
عنوان فارسی |
از وب سایت ها تا رسانه های اجتماعی: بررسی استفاده از بازاریابی اینترنتی در بازارهای صنعتی نوظهور |
عنوان انگلیسی |
From websites to social media: exploring the adoption of internet marketing in emerging industrial markets |
کلمات کلیدی : |
  رسانه اجتماعی؛ B2B؛ بازاریابی اینترنتی؛ سازگاری؛ مزیت نسبی؛ بازار الکترونیکی؛ بازار صنعتی نوظهور؛ نوآوری سازمانی؛ فشار مشتری و رقیب |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. یافته ها و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری و تحقیقات آتی
چکیده – هدف: هدف این مقاله بررسی استفاده از بازاریابی اینترنتی در بازارهای صنعتی نوظهور در بین چندین تکنولوژی مبتنی بر اینترنت (یعنی، پلتفرم های رسانه اجتماعی، وب سایت های معاملاتی و استاتیک) می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: این مقاله عمدتا بر مبنای یک طرح پژوهشی اکتشافی بوده و حضور آنلاین 570 سازمان صنعتی را از نظر مشارکت شان در رسانه های اجتماعی مورد بررسی قرار داده است. این مطالعه همچنین بررسی کرده که آیا وب سایت برای ارتباطات بازاریابی پایه ای (brochureware) یا برای انجام فعالیت های بازاریابی پیشرفته مناسب هستند یا نه. یک نظرسنجی آنلاین نیز برای بررسی رابطه بین چندین فاکتور و اتخاذ بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته است. یافته ها: این مطالعه نشان داده که نیمی از سازمان های مورد مطالعه، از اینترنت به عنوان وسیله ارتباطی یک طرفه از طریق وب سایت های استاتیک استفاده می کنند. این مطالعه همچنین نشان داده که تصمیم گیرندگان در بازارهای صنعتی نوظهور علاقه مند به رسانه های اجتماعی، مخصوصا فیسبوک هستند. علاوه بر این، اتخاذ بازاریابی اینترنتی رابطه مثبتی با مزیت نسبی درک شده، سازگاری، نوآوری سازمانی، و فشار مشتری و رقیب دارد. مفاهیم عملی: از دیدگاه فعالان، یافته ها می توانند به تصمیم گیرندگان در راستای شناسایی سطوح فعلی مشارکت در بازاریابی اینترنتی کمک کنند. در سطح کلان، درصد بالایی از سازمان ها با مشارکت حداقلی در بازاریابی اینترنتی خواستار اجرای طرح های آگاه سازی برای آموزش سازمان های صنعتی، مخصوصا شرکت های کوچک و متوسط در رابطه با فرصت های ارائه شده توسط اینترنت بوده اند. اصالت / ارزش: یافته های این پژوهش باعث غنی شدن تحقیقات مربوط به بازاریابی اینترنتی شده است زیرا روی سازمان های صنعتی در بازارهای نوظهور تمرکز دارد که علیرغم اهمیت و پتانسیل هایشان، کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.
Purpose - This study aims to explore internet marketing adoption in emerging industrial markets across several internet-based technologies (i.e. social media platforms, static and transactional websites). Design/methodology/approach - This study is mainly based on an exploratory research design and investigated the online presence of 570 industrial organizations in terms of their involvement in social media. This study also examines if websites are used for basic marketing communications (brochureware) or for conducting advanced marketing activities. An online survey is used to explore the relationships between several factors and internet marketing adoption. Findings - The study found that half of the investigated organizations are using the internet as a one-way communication vehicle through static websites. The study also revealed that decision-makers in emerging industrial markets are enthusiastic about social media, particularly Facebook. In addition, internet marketing adoption was positively related to perceived relative advantage, compatibility, organizational innovativeness, competitor and customer pressure. Practical implications - From practitioners’ perspectives, the findings can help decision-makers identify the current levels of involvement in internet marketing. At the macro level, the high percentage of organizations with minimum involvement in internet marketing calls for conducting awareness initiatives to educate industrial organizations, particularly small- and medium-sized enterprises, about the opportunities offered by the internet. Originality/value - The findings from this study enrich internet marketing research because it focuses on industrial organizations in emerging markets, which is a rarely examined context despite its importance and potential.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.