دانلود ترجمه مقاله بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه روی عملکرد آنلاین شرکت
عنوان فارسی |
بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه روی عملکرد آنلاین شرکت: شواهد اروپایی |
عنوان انگلیسی |
Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences |
کلمات کلیدی : |
  سیستم های اطلاعات شرکتی؛ زیرسیستم ها؛ بازاریابی اینترنتی؛ عملکرد تجارت الکترونیک؛ شرکت های اروپایی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : Elsevier |
سال انتشار : 2012 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه مقالات 3. چارچوب ارزیابی و فرضیات 4. روش تحقیق و نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله تلاش کرده تا برخی از تاثیرات بازاریابی اینترنتی روی عملکرد آنلاین شرکت ها در استفاده و ادغام زیرسیستم های اطلاعات شرکتی را بررسی کند. به منظور دستیابی به این هدف، یک چارچوب تنظیم شده و روی نمونه ای از 9192 شرکت اروپایی با استفاده از برآورد مدل معادله ساختاری تست شده است. این پروژه با پژوهشی در این زمینه با شواهدی جدید با نمونه ای گسترده تر سهیم شده و دانش مربوط به ماهیت اهمیت نسبی زیرسیستم های تکنولوژیکی مختلف را در زمینه بازاریابی اینترنتی در قالب محرک های عملکرد تجارت الکترونیک اعمال شده روی کشورهای اروپایی بسط داده است.
This research attempts to unveil some of the impacts on internet marketing and firms’ online performance driven from the adoption and integration of Enterprise Information subsystems. To accomplish this goal a framework is set and test in a sample of 9.192 European firms using Structural Equation Model estimation. This project contributes to the research on this topic with new evidence in a broad sample, and advances knowledge on the nature of the relative importance of different technological subsystems on Internet Marketing as drivers of e-business performance, applied to the European reality.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.