دانلود ترجمه مقاله تاثیر حالات ارائه اطلاعات روی واکنش گردشگران در بازاریابی اینترنتی

عنوان فارسی

تاثیر حالات ارائه اطلاعات روی واکنش گردشگران در بازاریابی اینترنتی: نقش واسط احساسات

عنوان انگلیسی

The effect of information presentation modes on tourists’ responses in Internet marketing: the moderating role of emotions

کلمات کلیدی :

  واقعیت مجازی (VR)؛ ارائه اطلاعات؛ احساسات؛ واکنش گردشگران؛ بازاریابی اینترنتی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 92
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مدل پژوهشی و فرضیات 4. روش ها 5. نتایج 6. مفاهیمی برای پژوهش 7. مفاهیمی برای عمل 8. محدودیت ها و تحقیقات آتی 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – به منظور افزایش درک مان از اثربخشی و کارایی انتقال اطلاعات از طریق واقعیت مجازی (VR)، این مطالعه از یک چارچوب محرک – ارگانیسم – واکنش اصلاح شده برای بررسی روابط بین حالات ارائه اطلاعات (VR در برابر تصویر)، احساسات (لذت و تحریک)، و واکنش گردشگران، یعنی توجه، علاقه، تمایل، و اقدام (AIDA) در زمینه بازاریابی گردشگری اینترنتی استفاده کرده است. تحلیل چندمتغیری واریانس (MANOVA) و تحلیل چندمتغیری کواریانس (MANCOVA) برای آنالیز داده های جمع آوری شده از بین 184 پاسخ دهنده در یک طرح آزمایشی فاکتوریلی مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج نشان می دهند که در مقایسه با حالت تصویر، حالت VR تاثیرات بهتری روی واکنش گردشگران داشته ولی این تاثیرات به واسطه برانگیختگی تعدیل شده اند. گردشگران دارای برانگیختگی بالا، پاسخ های AIDA قوی تری در حالت VR نسبت به حالت تصویر داشتند. با این حال، تاثیرات قوی تر حالت VR روی پاسخ های AIDA گردشگران در گروه های با برانگیختگی کمتر، ناپدید شد. یافته های این مطالعه، چندین مفهوم عملی و نظری مهم را برای بازاریابی گردشگری اینترنتی ارائه داده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In order to enhance our understanding of the effectiveness of information transmission through virtual reality (VR), this study used a modified stimulus–organism–response framework to examine the relationships between information presentation modes (VR versus picture), emotions (pleasure and arousal), and tourists’ responses, namely attention, interest, desire, and action (AIDA) in the context of Internet tourism marketing. Multivariate analysis of variance (MANOVA) and multivariate analysis of covariance (MANCOVA) were employed to analyze data gathered from 184 respondents participating in a factorial experimental design. The results indicated that compared with the picture mode, the VR mode had superior effects on tourists’ responses, but these superior effects were moderated by arousal. High-arousal tourists had stronger AIDA responses in the VR mode than in the picture mode. However, the stronger effects of the VR mode on tourists’ AIDA responses disappeared in the low-arousal group. The findings of this study provide several important theoretical and practical implications for Internet tourism marketing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر حالات ارائه اطلاعات روی واکنش گردشگران در بازاریابی اینترنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi