دانلود ترجمه مقاله ادراک ریسک در SMEهای ژاپنی: نقش قابلیت های بازاریابی اینترنتی
عنوان فارسی |
ادراک ریسک در SMEهای ژاپنی: نقش قابلیت های بازاریابی اینترنتی در عملکرد شرکت |
عنوان انگلیسی |
Risk perceptions in Japanese SMEs: the role of Internet marketing capabilities in firm performance |
کلمات کلیدی : |
  قابلیت های بازاریابی اینترنتی؛ درک ریسک؛ ذهنیت و محیط بین المللی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. توسعه فرضیات 3. داده ها و روش تحقیق 4. نتیجه گیری و بحث و بررسی 5. مشارکت و مفاهیمی برای فعالان 6. محدودیت ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی
چکیده – اینترنت، نقش بسیار مهمی را برای موفقیت شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) ایفا می کند. بسیاری از SMEهای ژاپنی در اتخاذ نوآوری های تکنولوژیکی مانند اینترنت، ریسک گریز هستند. دیگر شرکت ها، علیرغم این هنجارهای تجاری ریسک گریز، اهمیت تکنولوژی را تشخیص داده و تکنولوژی بازاریابی اینترنتی را برای رقابت در محیط رقابتی کنونی توسعه داده و به کار گرفته اند. با در نظر گرفتن این رویکردهای متناقض در میان SMEهای ژاپنی، این مقاله بررسی کرده که درک ریسک توسط SMEهای ژاپنی چگونه روی استفاده از قابلیت های بازاریابی اینترنتی، رابطه بین درک ریسک، محیط بین المللی، شبکه های تجاری و عملکرد شرکت تاثیرگذار می باشد. این مقاله دو مشارکت داشته است. اولاً، مقالات کمی وجود دارند که به بررسی نحوه تاثیرگذاری قابلیت های مرتبط با اینترنت روی عملکرد شرکت پرداخته باشند. ثانیاً، تحقیقات کمی در ارتباط با اینترنت در ژاپن انجام گرفته است. بنابراین، تاکید ما روی پیشینه ها و نتایج کلیدی قابلیت های اینترنت محور در میان SMEهای ژاپنی، سهم بسزایی روی درک ما از این محیط منحصر به فرد داشته است. یافته ها همچنین یک سری بینش های خاص را برای مدیران و مالکان SMEهای ژاپنی ارائه می دهد که درک ریسک کمتری از اتخاذ اینترنت و ترکیب آن با دیگر منابع مرتبط با قابلیت های بازاریابی اینترنتی دارند و این موضوع منجر به عملکرد بالای شرکتی می گردد.
Internet plays a very important role for the success of small- and medium-sized enterprises (SMEs). Many Japanese SMEs are risk-averse in adopting technological innovation such as the Internet. Others, despite these risk-related business norms, recognize the importance of technology and develop and deploy Internet marketing technology to compete in the current competitive environment. Drawing upon these contradicting practices among Japanese SMEs, this study investigates how Japanese SMEs risk perception impacts on the deployment of Internet marketing capabilities, the relationships between perception of risk, international mind-set, business networks, Internet marketing capabilities, and firm performance. This study makes two contributions. Firstly, there has been limited research investigating how Internet-related capabilities impact on firms’ performance. Secondly, there are few Internet-related studies in Japan. Thus, our emphasis on key antecedents and outcomes of Internet marketing capabilities among Japanese SMEs contributes significantly to our understanding of this unique contextual setting. The findings also provide some insights to managers/owners of Japanese SMEs that lower risk perception fosters adoption of the Internet and combined with other resources creates Internet marketing capabilities which results in higher performance.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.