دانلود ترجمه مقاله استفاده از یک رویکرد سیستمی در ارزیابی ارتباطات بازاریابی اینترنتی

عنوان فارسی

استفاده از یک رویکرد سیستمی در ارزیابی ارتباطات بازاریابی اینترنتی در صنعت مهمانداری

عنوان انگلیسی

Using a systemic approach to assess Internet marketing communication within hospitality industry

کلمات کلیدی :

  ارتباط آنلاین با مشتری؛ بازاریابی اینترنتی؛ مهمانداری و گردشگری؛ رویکرد سیستمی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. اصول پایه ای رویکرد سیستمی 3. روش تحقیق و شناسایی فاکتورهای کلیدی 4. ارتباطات بازاریابی اینترنتی در گردشگری: مدل سیستمی 5. استفاده از یک مدل سیستمی برای شناسایی نقص ها در ارتباطات آنلاین یک مرکز مهمانداری – مطالعه موردی 6. نتیجه گیری و مفاهیمی برای پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – صنایع مهمانداری و هتلداری به دلیل ارتباط مستقیم شان با گردشگری، جزو بخش های پیشرویی هستند که با ظهور اینترنت تغییرات چشم گیری را در استراتژی های شان در ارتباط با ارتباطات مشتری شاهد بوده اند. پژوهش انجام شده در این مقاله، بر مبنای مقالات و تحقیقات قبلی در زمینه بازاریابی اینترنتی در صنعت مهمانداری می باشد. بر اساس یافته های قبلی، ما یک مدل سیستماتیک مفهومی کلی از ارتباطات بازاریابی اینترنتی با مشتریان خاص منتخب برای امکانات مهمانداری ارائه داده ایم. مدل پیشنهادی، همه مراحل فرآیند ارتباطات آنلاین شامل مرحله اولیه بررسی مخاطبان موردنظر، تبدیل متعاقب از طریق وب سایت های شرکت / تاسیسات، فرآیند سفارش دهی و جمع آوری بازخوردها را پوشش می دهد. رویکرد سیستمی این امکان را به ما می دهد تا روی ماهیت فرآیند ارتباطات تمرکز کرده و همه ورودی ها و خروجی های هر مرحله را همراه با ابزارهای مرتبط آنلاین که محیط دیجیتال وب جهانی ارائه می دهد، شناسایی کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Due to their direct connection with tourism, the accommodation and hospitality industries belong among the leading service sectors that, with the arrival of the Internet, had to significantly change their strategies related to customer communication. The study presented in the following article builds upon the literature and past research done in the area of Internet marketing in the hospitality industry. Based on the previous findings, we propose a general conceptual systemic model of Internet marketing communication, with customers specifically selected for hospitality facilities. The proposed model covers all stages of online communication process including the initial phase of addressing the targeted audience, subsequent conversion through company/facility websites, order processing and collection of feedback. The systemic approach allows us to focus on the process-nature of communication and closer identify all the inputs and outputs of each stage, along with the related online instruments that the digital environment of the World Wide Web offers.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استفاده از یک رویکرد سیستمی در ارزیابی ارتباطات بازاریابی اینترنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi