دانلود ترجمه مقاله بازاریابی اینترنتی و رشد بازار صادرات
عنوان فارسی |
بازاریابی اینترنتی و رشد بازار صادرات در شیلی |
عنوان انگلیسی |
Internet marketing and export market growth in Chile |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی اینترنتی؛ در دسترس بودن اطلاعات؛ روابط تجاری؛ رشد بازار صادرات؛ شیلی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. چارچوب مفهومی و فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – مطالعات قبلی نشان داده اند که اینترنت تاثیر مثبتی روی فعالیت های صادراتی شرکت از بازارهای توسعه یافته دارد. با این حال، این موضوع در بین مقالات تحقیقاتی مبهم است که آیا اینترنت روی عملکرد صادراتی شرکت ها از بازارهای نوظهور نیز تاثیر دارد یا نه. این مطالعه، یک مدل مفهومی را تست کرده که شامل تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی روی رشد بازار صادرات در یک بازار نوظهور می باشد. بر اساس یک نمونه ملی از 204 شرکت صادراتی از یک کشور آمریکاری لاتین (شیلی)، یافته ها نشان می دهند که قابلیت های بازاریابی اینترنتی تاثیر مثبتی روی در دسترس بودن اطلاعات صادرات داشته و به نوبه خود توسعه روابط شبکه تجاری و رشد بازار صادرات را تحت تاثیر قرار می دهد.
Previous studies show that the Internet positively influences firms’ export activities from developed markets. However, the literature is vague as to whether the Internet has an impact on the export performance of firms from emerging markets. This study tests a conceptual model that includes the effect of Internet marketing capabilities on export market growth in an emerging market. Drawing on a cross-national sample of 204 export firms from a Latin American country (Chile), findings indicate that Internet marketing capabilities positively influence the availability of export information, which in turn impacts the development of business network relationships and export market growth.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.