دانلود ترجمه مقاله پژوهش های بازاریابی اینترنتی در مهمانداری و گردشگری

عنوان فارسی

پژوهش های بازاریابی اینترنتی در صنعت مهمانداری و گردشگری: مروری بر مقالات

عنوان انگلیسی

Internet marketing research in hospitality and tourism: a review and journal preferences

کلمات کلیدی :

  تحقیق؛ بازاریابی اینترنتی؛ آنالیز مطابقت؛ مهمانداری و گردشگری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله، ارائه مروری کلی از پژوهش های انجام گرفته در زمینه بازاریابی اینترنتی در هشت ژورنال برتر مهمانداری و گردشگری و نیز ارائه پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: این مقاله، 331 مقاله مرتبط با بازاریابی اینترنتی چاپ شده در هشت ژورنال برتر مهمانداری و گردشگری را طی دوره سال های 1996 تا 2013 را جمع آوری کرده است. با استفاده از آنالیز محتوا، این مطالعه به تحلیل و بررسی موضوعات تحقیق، روش تحقیق و بخش صنعتی مقالات منتخب پرداخته است. دوره مطالعه به سه زیر دوره تقسیم شده و آنالیز مطابقت (CA) برای بررسی تغییرات چشم گیر موضوعات در طول زمان مورد استفاده قرار گرفته است. یک روش CA رو به بالا برای مقایسه روش تحقیقی و موضوعی هشت ژورنال منتخب استفاده شده است. یافته ها: در مجموع، 5 دسته کلی و 27 زیردسته از موضوعات پژوهشی در این مقاله شناسایی شده است. نگاشت ادراکی دوبعدی نشان داده که پژوهش های بازاریابی اینترنتی در زمینه مهمانداری و گردشگری، مراحل ابتدایی، رشد و بلوغ را تجربه کرده است. تمرکز پژوهش از دیدگاه تجاری تا دیدگاه مشتری تغییر یافته و سپس به هر دو دیگاه مشتری و کسب و کار تغییر یافته است. هشت ژورنال برتر مهمانداری و گردشگری در چهار مجموعه ژورنال گروه بندی شده اند که مشخصه ها و ویژگی های مشابه را تقسیم می کنند. محدودیت های پژوهشی / مفاهیم: به دلیل اندازه نمونه، طبقه بندی ها و رویه های ایجاد شده در این مقاله را نمی توان روی همه پژوهش های بازاریابی اینترنتی در رشته مهمانداری و گردشگری بسط و تعمیم داد. فرآیند شناسایی طبقه موضوعی و رویکردی ممکن است منحرف گردد، مخصوصا در زمینه شناسایی موضوعات جدید. پژوهش های آتی می توانند روش CA را در زمینه بررسی مقالات در دیگر موضوعات پؤوهشی استفاده کنند. مفاهیم عملی: این مقاله، تحقیقات منتشر شده در زمینه بازاریابی اینترنتی در صنعت مهمانداری و گردشگری را تحلیل کرده و توصیه های موضوعی و رویکردی را برای دانشگاهیان جهت تحقیقات آتی ارائه داده است. این پژوهش همچنین می تواند بینش های جدیدی را در زمینه کاربردهای بازاریابی اینترنتی در صنعت به مدیران هتلداری ارائه دهد. اصالت / ارزش: این مقاله، یکی از مطالعات انجام گرفته در راستای ارائه مروری جامع از پژوهش های بازاریابی اینترنتی در زمینه مهمانداری و گردشگری می باشد. این مقاله از CA در بررسی مقالات استفاده کرده و راه های جدیدی را برای آنالیز آسان تر رویه مقالات گشوده است. این مقاله همچنین با استفاده از آنالیز مطابقت، به طور خلاقانه به بررسی مقالات منتشر شده در ژورنال های برتر مهمانداری و گردشگری پرداخته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this study is to provide a progress review of published Internet marketing research within the top eight hospitality and tourism journals and to provide suggestions on future research directions. Design/methodology/approach – The study collected 331 Internet marketing-related articles published in the top eight hospitality and tourism journals during the period of 1996-2013. Using content analysis, the study analyzed and discussed research topics, research methods and industry sectors of selected articles. The study period was broken into three sub-periods and used correspondence analysis (CA) to examine the significant changes of topical areas over time. A follow-up CA was conducted to compare the topical and methodological preferences of the selected eight journals. Findings – In all, 5-category and 27-subcategory classifications of research topics were identified in the study. The two-dimensional perceptual map indicates that Internet marketing research in the hospitality and tourism fields experienced introduction, growth and maturity stages. The research focus changed from business perspective to customer perspective and then to both business and customer perspectives. The eight top hospitality and tourism journals were grouped into four journal sets that share similar article characteristics and preferences. Research limitations/implications – Due to the sample size, the classifications and trends generated in this study may not be generalized to all Internet marketing research in hospitality and tourism disciplines. The process of identifying topic and method categories might be biased, especially in identifying new topics. Future research may apply CA method in literature review studies on other research topics. Practical implications – The study analyzed published research in Internet marketing in the hospitality and tourism fields and provided topical and methodological recommendations to academia for future research. This study may also give hospitality managers new insights into Internet marketing applications in the industry. Originality/value – This study is one of the few attempts to provide a comprehensive review of Internet marketing research in the hospitality and tourism fields. This study uses CA in literature review study, opening up a new way to easily analyze and visually display the literature trends. This study also creatively compared the publication preferences among eight top-tier hospitality and tourism journals using correspondence analysis.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله پژوهش های بازاریابی اینترنتی در مهمانداری و گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi