دانلود ترجمه مقاله آنالیز تاثیر وفاداری مشتری به استفاده از بازاریابی مجازی
عنوان فارسی |
آنالیز تاثیر وفاداری مشتری به استفاده از بازاریابی مجازی بر اساس مدل پذیرش فناوری |
عنوان انگلیسی |
Analyzing the effect of customer loyalty on virtual marketing adoption based on theory of technology acceptance model |
کلمات کلیدی : |
  وفاداری مشتری؛ بازاریابی مجازی؛ تئوری مدل پذیرش فناوری؛ TAM |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : Growing Science |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مطالعه پیشنهادی 3. چارچوب تئوریک و مدل مفهومی تحقیق 4. محدودیت های تحقیق
چکیده – یکی از مهم ترین مزایای اینترنت و گسترش آن احتمالا به دلیل دسترسی آسان و کم هزینه به اطلاعات نامحدود و تبادل سریع و آسان اطلاعات می باشد. پیشرفت فناوری ارتباطات در زمینه بازاریابی و ظهور اینترنت منجر به خلق و توسعه مدل های جدیدی بازاریابی مانند بازاریابی مجازی شده است. در واقع، بر خلاف دیگر روش های بازاریابی، قوی ترین ابزار برای فروش محصولات و ایده ها، ارائه آن توسط بازاریاب به مشتری نیست بلکه ارائه آنها از یک مشتری به مشتری دیگر می باشد. هدف این مقاله آنالیز رابطه بین وفاداری مشتری و پذیرش بازاریابی مجازی بر اساس تئوری مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) در میان مهندسین عمران و معمارانی است که عضو شورای مهندسی شهر اصفهان (ECI) هستند. روش تحقیق، به صورت نظرسنجی – توصیفی بوده و در هدف قابل اجرا و پیاده سازی می باشد. جمعیت آماری شامل مهندسین عمران و معمارانی که عضو شورای مهندسی اصفهان بوده و شامل 14400 عضو هستند. اندازه نمونه، 762 عضو را بر اساس فرمول نمونه گیری کوکران تعیین کرده و این نمونه به صورت قابل دسترس انتخاب شده است. داده ها با استفاده از روش میدانی جمع آوری شده اند. با آنالیز داده ها و فرضیات پژوهشی اخیر، داده ها از پرسشنامه ها استخراج شدند. سپس، همه داده ها با استفاده از کامپیوتر و برنامه SPSS و LISREL آنالیز و تجزیه و تحلیل شدند. با توجه به نتایج داده ها، وفاداری مهندسین عمران و معماران عضو ECI با پذیرش و مشارکت عملی بازاریابی مجازی مرتبط بود.
One of the most advantages of the internet and its expansion is probably due to its easy and low cost access to unlimited information and easy and fast information exchange. The accession of communication technology for marketing area and emergence of the Internet leads to creation and development of new marketing models such as viral marketing. In fact, unlike other marketing methods, the most powerful tool for selling products and ideas are not done by a marketer to a customer but from a customer to another one. The purpose of this research is to analyze the relationship between customers' loyalty and the acceptance of viral marketing based on the theory of technology acceptance model (TAM) model among the civil engineers and architects who are the members of Engineering Council in Isfahan (ECI). The research method is descriptive–survey and it is applicable in target. The statistical population includes civil engineers and architects who are the members of Engineering Council in Isfahan including 14400 members. The sample size was determined 762 members based on Cochran sampling formula, the sample was selected as accessible. The data was collected by field method. Analyzing the data and recent research hypothesis, the data was extracted from the questionnaires. Then, all the data was analyzed by computer and SPSS and LISREL software. According to the results of the data, the loyalty of the civil engineers and architects members of ECI was associated with the acceptance and practical involvement of viral marketing.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.