دانلود ترجمه مقاله نمایش تجاری مجازی: دیدگاه های نمایندگان در زمینه ملزومات و قابلیت های بازاریابی مجازی

عنوان فارسی :

نمایش تجاری مجازی: دیدگاه های نمایندگان در زمینه ملزومات و قابلیت های بازاریابی مجازی

عنوان انگلیسی :

Virtual trade shows: Exhibitors’ perspectives on virtual marketing capability requirements

کلمات کلیدی :

  تجربه نمایندگان؛ بررسی مصاحبه ها؛ قابلیت های بازاریابی مجازی؛ نمایش تجاری

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 85
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
28,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. چارچوب تئوریک 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و پژوهش های آینده

نمونه متن انگلیسی مقاله

Scant empirical research has examined exhibitors’ experiences of participating in virtual trade shows (VTSs). This study aims to expand our understanding of the main drivers and challenges of participating in VTSs and the virtual marketing capabilities required for exhibiting organizations. In-depth interviews were held over a period of six months with managers from educational organizations located in Queensland, Australia, who had participated previously in a VTS. The findings show that the main motivations for participating in VTSs are increasing sales revenue, lowering costs, having access to new or different markets, and building brand credibility and organizational legitimacy among visitors who attend VTSs. The findings suggest that the future of VTSs will most likely depend on the technological development of VTS systems and the way they are integrated into existing technological and strategic firm processes for exhibitors and visitors.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تحقیقات تجربی کمی، تجارب مشارکت کنندگان در تجارت مجازی (VTSs) را مورد بررسی قرار داده اند. هدف از این مقاله، افزایش درک ما در زمینه محرک های اصلی و چالش های مشارکت در VTSs و قابلیت های بازاریابی مجازی مورد نیاز برای سازمان های مورد نظر می باشد. مصاحبه های عمیقی نیز در طی شش ماه با مدیران سازمان های آموزشی مستقر در کوئینزلند، استرالیا، انجام داده که از قبل در VTS مشارکت داشته اند. یافته ها نشان می دهند که محرک های اصلی برای مشارکت در VTSs، عبارتند از افزایش درآمد فروش، کاهش هزینه ها، دسترسی یافتن به بازارهای مختلف و جدید، و ایجاد اعتبار برند و مشروعیت سازمان در بین بازدیدکنندگانی که در VTSها حضور دارند. یافته ها نشان می دهند که آینده VTSها به احتمال زیاد به توسعه تکنولوژیکی سیستم های VTS و نحوه ادغام آنها در فرآیندهای استراتژیک و تکنولوژیک شرکت های موجود برای بازدیدکنندگان بستگی خواهد داشت.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 28,500 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نمایش تجاری مجازی: دیدگاه های نمایندگان در زمینه ملزومات و قابلیت های بازاریابی مجازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.