دانلود ترجمه مقاله همترازی کانال استراتژیک: تحلیل پیکربندی کانال های بازاریابی فیزیکی و مجازی

عنوان فارسی

همترازی کانال استراتژیک: تحلیل پیکربندی کانال های بازاریابی فیزیکی و مجازی

عنوان انگلیسی

Strategic channel alignment: an analysis of the configuration of physical and virtual marketing channels

کلمات کلیدی :

  مدیریت چند کاناله؛ همترازی استراتژیک؛ تجارت الکترونیک؛ خرده فروشی مواد غذایی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 30 نشریه : Springer
سال انتشار : 2006 تعداد رفرنس مقاله : 61
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. انواع مختلف استراتژی های چند کاناله 3. وابستگی متقابل بین فعالیت های آفلاین و آنلاین خرده فروشان 4. همترازی کانال استراتژیک 5. کاربرد مدل: چهار مورد از خرده فروشی مواد غذایی 6. بحث و محدودیت های روش تحقیق 7. نتیجه گیری و چشم انداز

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یکپارچه سازی گسترده کانال های آنلاین و آفلاین اغلب به عنوان استراتژی برتر برای خرده فروشی های چند کاناله توصیف می شود. با این حال، یافته های تجربی این فرض را با نشان دادن اینکه خرده فروشان انواع مختلفی از استراتژی های چند کاناله را انتخاب می کنند، به چالش کشیده می شوند. با توجه به این تنوع، ما فرض می کنیم که هیچ روش بهتری برای خرده فروشی چند کاناله وجود ندارد، اما بسته به استراتژی کلی بازاریابی، راهکارهای مختلف چند کاناله برای خرده فروشان می تواند مناسب باشد. ما یک مدل همترازی کانال استراتژیک را ایجاد کرده و چهار مسیر مختلف همترازی کانال را شناسایی می کنیم که از آن برای بازسازی و تفسیر استراتژی های چندکاناله به صورت همترازی استراتژی کلی بازاریابی و استراتژی آنلاین استفاده می شود. کاربرد مدل در چهار مورد برجسته و موفق از صنعت خرده فروشی مواد غذایی نشان می دهد که اگر چه شرکت ها به دنبال استراتژی های چند کاناله متفاوت هستند، آنها می توانند به عنوان نمونه هایی از همترازی موفق و استراتژی های چند کاناله کامل در نظر گرفته شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Extensive integration of online and offline channels is often described as the most preferable strategy for multi channel retailing. However, empirical findings challenge this assumption by showing that retailers choose a variety of disparate multi channel strategies. Given this variety, we conjecture that there is no single best approach to multi channel retailing, but that, depending on the general marketing strategy, different multi channel strategies can be suitable for retailers. We develop a model of strategic channel alignment and identify four different paths of channel alignment, which we use to reconstruct and interpret multi channel strategies as an alignment of general marketing strategy and online strategy. An application of the model to four prominent and successful cases from the grocery retailing industry shows that although the companies pursue fundamentally different multi channel strategies, they can all be considered as examples of successful alignment and mature multi channel strategies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله همترازی کانال استراتژیک: تحلیل پیکربندی کانال های بازاریابی فیزیکی و مجازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi