دانلود ترجمه مقاله بازاریابی ویروسی: انگیزه های بازپخش محتوای آنلاین
عنوان فارسی |
بازاریابی ویروسی: انگیزه هایی برای بازپخش محتوای آنلاین |
عنوان انگلیسی |
Viral marketing: Motivations to forward online content |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی ویروسی؛ تبلیغات شفاهی الکترونیکی (دهان به دهان) (e-WOM) |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 42 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. روش تحقیق 4. بحث کلی
علیرغم افزایش شهرت بازاریابی ویروسی، عوامل مهم چنین رسانه ارتباطی جدید تا حدزیادی ناشناخته می باشد. این مقاله به بررسی یکی از عوامل مهم یعنی انگیزه کاربران اینترنتی برای بازپخش محتوای آنلاین می پردازد. با مفهوم سازی بازپخش محتوای آنلاین بعنوان مورد خاصی از رفتار ارتباطی عمومی، به شناسایی چهار انگیزه بالقوه می پردازیم: 1. نیاز به جزئی از یک گروه بودن 2. نیاز به فردگرایی 3. نیاز به نوع دوست بودن و 4. نیاز به رشد شخصی. ما با استفاده از پژوهش جوانان به بررسی رابطه بین این انگیزه ها و تکرار بازپخش محتوای آنلاین می پردازیم. همچنین بررسی می کنیم که آیا خصلت کنجکاوی بالا بطور غیرمستقیم و ازطریق افزایش مقدار محتوای آنلاین مصرفی به بازپخش منجر می شود یا نه. نتایج نشان می دهند کاربران اینترنتی که بیشتر فردگرا و یا نوع دوست می باشند، بیش از دیگران محتوای آنلاین را بازپخش می کنند.
Despite the increasing popularity of viral marketing, factors critical to such a new communication medium remain largely unknown. This paper examines one of the critical factors, namely Internet users' motivations to pass along online content. Conceptualizing the act of forwarding online content as a special case of a more general communication behavior, we identify four potential motivations: (1) the need to be part of a group, (2) the need to be individualistic, (3) the need to be altruistic, and (4) the need for personal growth. Using a survey of young adults, we examine the relationship between these motivations and the frequency of passing along online content. We also investigate if high trait curiosity can indirectly lead to more forwarding by increasing the amount of online content consumed. Results show that Internet users, who are more individualistic and/or more altruistic, tend to forward more online content than others.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.