دانلود ترجمه مقاله بررسی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی توسط بازاریابی ویروسی

عنوان فارسی

بررسی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی توسط بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: مشتریان وب سایت های ایران)

عنوان انگلیسی

Investigating the Effective Factors on Electronic Trade by Viral Marketing (Case Study: Clients of Websites in Iran)

کلمات کلیدی :

  تجارت الکترونیک؛ بازاریابی ویروسی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : IISTE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 37
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بازاریابی ویروسی 3. عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی 4. مدل مفهومی تحقیق 5. روش تحقیق 6. فرضیات 7. تجزیه و تحلیل فرضیات 8. نتایج

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

درحالیکه فرایند بازاریابی مجازی بعنوان پدیده مجازی تلقی می شود و بازاریابان کنترل کمی بر این فرایند دارند، ولی انتشار پیامهای مربوط به برند از طریق مشتریان به شبکه های گسترده خریداران، به کسب و کار و بازاریابی خوب منجر می شود. این مقاله از نمونه مطالعات موردی برای کشف تعدادی از استراتژیهای این پدیده استفاده می کند. بعلاوه، برای بازاریابانی که بدنبال استفاده از بازاریابی ویروسی برای تعیین موقعیت برندها و تصویر برند ، ترغیب به آزمایش محصولات جدید و افزایش نرخ جذب محصولات می باشند، پیشنهادات متعددی ارائه شده است. دراین مقاله، ما خواستار بررسی تاثیر عوامل خارجی همچون جذب تصویر، هدف قراردادن منابع معتبر، تقویت ترکیب فناوری ها و استفاده آسان از محصولات و همچنین عوامل داخلی همچون نیاز به جزئی از یک گروه بودن، نیاز به متفاوت بودن و تاثیر بر بازاریابی ویروسی می باشیم. بنابراین، جمعیت آماری ما شامل مشتریان وب سایت های ایرانی است و طبق فرمول کوکران، نمونه آماری شامل 140 نفر می باشد. برای تست داده ها، از نرم افزار SPSS 19 دارای همبستگی و رگرسیون استفاده می کنیم و طبق یافته ها، فرضیه مورد تایید است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract While the process of viral marketing is often perceived as a random phenomenon with marketers having little or no control over the process, getting your customers to spread your brand messages throughout a widespread network of buyers makes good business and marketing sense. This paper uses case study examples to explore a number of strategies underpinning this apparently chaotic phenomenon. Further, several suggestions are offered for marketers seeking to use viral marketing to position brands or change a brand’s image, encourage new product trials and increase product uptake rates. In this article, we want to investigate the effect of External factors such as: capturing the imagination, Targeting credible sources, Leveraging combinations of technology and Easy to use product and also internal factors such as: inclusion (the need to be part of a group, the need to be different)and affection on viral marketing. So, our population statistical is client of websites in Iran and the amount of sample according to Cochran formula is 140 person. For testing the data, we use from SPSS 19 with correlation and regression, according to finding all of the hypothesis are accepted.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی توسط بازاریابی ویروسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi