سایت انتخاب موضوع پایان نامه

همین اول کار بهتون باید گفت اگر در نوشتن پایان نامه خود مشکلی دارید و اصلا نمیدونید پایان نامه چیه و چطوری باید بنویسید؟! برید نوشته ما در مورد نحوه نگارش یک پایان نامه را بخوانید تا کلا از الان خیالتان راحت باشه که شما خودتان به راحتی میتوانید تز خودتان را بنویسید و دیگه از این به بعد هر کاری و هر تحقیقی می کنید یک تصویر کلی از نحوه نوشتن در ذهنتان باشه.

حالا خیلیا سوال می کنند که موضوع برای پایان نامه را چطوری پیدا کنیم؟؟ چطور یک موضوعی که دارای ایده هست را پیدا کنیم تا استاد راهنمای خودمان را قانع کنیم که این پایان نامه ما دارای ایده هست و می تواند قابل دفاع باشد.

سایت موضوع پایان نامه

همانطور که می دانید یکی از راه های پیدا کردن ایده برای پایان نامه این هست که شما چندین مقاله مرتبط با موضوع کلی خودتان را مطالعه کنید یعنی زمینه کاری اصلی شما که موضوع آن همان کتاب کارشناسی ارشدی هست که مطالعه می کنید. مثال: اگر رشته شما مدیریت بازرگانی هست مثلا ممکن است شما به بازاریابی علاقه داشته باشید! پس باید در بین مقالات (اکثرا مقاله انگلیسی) دنبال موضوع marketting باشید و چندین مقاله در این زمینه را مطالعه کنید. بعد از مطالعه به مرور ایده برای شما ایجاد خواهد شد. اما یکی دیگر از راه های پیدا کردن ایده این هست که شما پایان نامه های خارجی را مطالعه کنید؛ پایان نامه های انگلیسی که به شما کمک می کنند تا ایده خود را پرورش دهید. اما حالا چگونه این پایان نامه ها را پیدا کنید کار سخت و طاقت فرسایی است زیرا هر سایتی که وارید می شوید یا می بینید قفل هستند و باید هزینه پرداخت کنید یا پایان نامه هایی که گذاشتند اصلا به درد شما نمی خورند. به جرات می توان گفت تنها سایتی هستیم که به صورت کاملا رایگان پایان نامه های انگلیسی را قرار داده ایم و شما بصورت رایگان به این پایان نامه های خارجی می توانید دسترسی داشته باشید و بتوانید از ایده آن ها برای نگارش پایان نامه خود استفاده کنید. اگر ایده شما مشابه ایده پایان نامه خارجی باشه که به جرات می توان گفت فصل 1 و 2 و 3 شما آماده است و کافی است ترجمه کنید و از آنها استفاده نمایید. از طرفی خیال خود را بابت کپی بودن محتوا در ایرانداک نیز راحت می کنید چون ایرانداک به پایان نامه های خارجی دسترسی ندارد و از طرفی کار ترجمه شما نیز نوعی پژوهش هست و هیچ مشکلی نخواهید داشت.

اما بریم سراغ نحوه دانلود این پایان نامه ها و موضوعات جذاب

سایت فرداپیپر هر روز تعداد زیادی از جدیدترین موضوعات مرتبط با رشته های مختلف را در سایت قرار می دهد و اگر شما باز در بین پایان نامه های سایت نتوانستید موضوع خود را پیدا کنید باز جای نگرانی وجود ندارد و صرفا با تماس با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484-09109602006 به صورت کاملا رایگان برای شما با موضوع مرتبط شما پایان نامه خارجی پیدا می کنیم و در اختیار شما قرار می دهیم. تاکید می کنیم این کار به صورت رایگان خواهد بود و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

انتخاب موضوع جدید

خب حالا که فهمیدیم چطور می توانیم برای پایان نامه خود موضوع انتخاب کنیم و به صورت رایگان از پشتیبانی فرداپیپر نیز استفاده کنیم، حالا می خواهیم نحوه پیدا کردن این موضوع را در این قسمت شرح دهیم.

مثلا می خواهید در زمینه “بازاریابی” چندین پایان نامه و موضوع پیدا کنید.

طبق تصویر زیر از قسمت “جستجو” سایت فرداپیپر کافیست کلمه بازاریابی را سرچ کنید:

جستجو موضوع

خب در تصویر بالا ما کلمه بازاریابی را در سایت جستجو کردیم. حالا شما مشاهده می کنید که چندین ترجمه مقاله برای شما نشان داده شده است و هر کدام موضوعات بسیار جذابی دارد. به صورت رایگان به مقالات انگلیسی دسترسی خواهید داشت. از طرفی علاوه بر مقالات انگلیسی شما به پایان نامه و پروپوزال ها نیز دسترسی دارید و می توانید پایان نامه های خارجی را مطالعه کنید و از این طریق به راحتی برای موضوع خود، شروع به نگارش نمایید.

ایده پایان نامه

خب حالا شما با مطالعه ی هر یک از این ها رفته رفته به یک موضوع ریزتری علاقه مند می شوید و از طرفی چون همه ی این موضوعات برای سال های جدیدی هستند پس شما یک موضوع جدید را می توانید انتخاب نمایید.

بگذارید وارد ریزه کاری این مثال شویم: ببینید شما موضوع کلی در زمینه “بازاریابی” در نظر گرفتید. فرض کردیم رشته شما مدیریت بوده و هر رشته دیگری هم که باشید نتیجه همین خواهد بود. موضوعاتی که برای شما در این زمینه ارائه شده است به صورت زیر می باشد:

ادراکات و چالش های متخصصان بازاریابی آنلاین

نگرش مصرف کننده به هوش مصنوعی (AI) در بازاریابی

چالش های بازاریابی دیجیتال پیش روی SME های کشورهای در حال توسعه

نحوه تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم گیری مصرف کننده

تاثیرات بازاریابی حسی در فروشگاه های فیزیکی کالای دست دوم

مدیریت بازاریابی گردشگری و رقابت پذیری

پس در سایت 6 موضوع در زمینه بازاریابی پیدا کردیم که همشون دارای پایان نامه انگلیسی رایگان هستند. حالا شما از بین این موضوعات می توانید یک یا دو موضوع را انتخاب کنید و بعد از آن، پایان نامه ها را مطالعه کنید و اگر این دو موضوع را ترکیب کنید مثلا موضوع شما میشود: “بازاریابی آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی AI”. یعنی با استفاده از دو موضوع اول ما توانستیم یک موضوع بسازیم و موضوعی که بسیار جدید هست و از طرفی 2 پایان نامه نیز در دست داریم که همه چی در مورد این موضوع را پوشش می دهد. به همین سادگی توانستیم در زمینه مدیریت یک موضوع بسازیم و این موضوع هم جدید بوده و هم نوآوری داره!!!

حالا می توانید تمامی پایان نامه های مرتبط با رشته خود را از سایت دریافت و مطالعه کنید و از این طریق یک موضوع درآورید و بعد پایان نامه خود را ارائه بدید.

در زیر نیز لینک های مربوط به تمامی پایان نامه های رشته های مختلف را ارائه می کنیم و اگر رشته شما در بین این لینک ها نیست نگران نباشید ما در کنار شما هستیم:

مدیریت

مهندسی کامپیوتر

مهندسی برق

اگر دنبال مشاوره رایگان و همچنین جستجوی پایان نامه ای خارجی هستید که در سایت موجود نیست اصلا نگران نباشید و کافی است با پشتیبانان ما تماس بگیرید تا این کار را به صورت رایگان برای شما انجام دهند. ترجمه کاملا تخصصی نیز از جمله خدماتی است که توسط تیم ما برای شما ارائه می گردد.

 

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi