دانلود پایان نامه مدیریت بازاریابی گردشگری و رقابت پذیری

عنوان فارسی

مدیریت بازاریابی گردشگری و رقابت پذیری: یک مطالعه موردی در اولاند و گاتلند

عنوان انگلیسی

Tourism Marketing Management and Competitiveness: A Case Study in Öland & Gotland

کلمات کلیدی :

  مقاصد جزیره کوچک؛ رقابت پذیری؛ گردشگری فرهنگی؛ بازاریابی رابطه ای؛ فصلی بودن؛ بخش بندی بازار

رشته های مرتبط مدیریت گردشگری
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 83 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 121
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
679,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "مدیریت بازاریابی گردشگری و رقابت پذیری: یک مطالعه موردی در اولاند و گاتلند" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت گردشگری" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. مطالعه موردی 4. یافته ها 5. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – رشد هنگفت صنعت گردشگری بطور پیوسته سوالاتی برای مقاصد از نظر رقابت پذیر بودن در سهم بازار جهانی امروزی، بوجود می آورند. برای مقاصد جزیره های کوچک، مدیریت مقصد از نظر بازاریابی، عاملی اساسی است که تعریف کننده رقابت پذیری و موفقیت جزیره های کوچکتر برای حفظ رقابت و مزیت اقتصادی در صنعت گردشگری سریعاً رو به رشد است. هدف این مطالعه، کشف استراتژی های بازاریابی خاص جهت استفاده در مقاصد گردشگری جزیره کوچک، می باشد. برای رفع این خلاء پژوهشی در زمینه بازاریابی یک گردشگری جزیره کوچک، یک مطالعه موردی با بررسی چالش ها و فرصت ها در دو جزیره کوچک اولاند و گاتلند واقع شده در سوئد، انجام شد. یافته های این مطالعه موردی، اهمیت «گردشگری فرهنگی» و نقش آن در بازاریابی مقصدها را آشکار کردند. «صفات فرهنگی» شامل اهمیت «میراث» و «طبیعت» می باشند؛ با فراهم کردن صفات مسافرت منحصربفرد که خارج از 3s معمول (دریا، خورشید، ماسه) . این یافته ها از ساکنان محلی، کسب و کارها و سازمان های گردشگری محلی بدست آمدند و نشان دادند که صفات فرهنگی عوامل مهمی برای حل چالش های «فصلی بودن» با یک «بخش بندی بازار» شفاف جهت رقابت پذیر ماندن همیشگی، می باشند.

چکیده انگلیسی

The drastic growth in the tourism industry is continuously raising questions for destinations regarding competitiveness in today's global market share. For small island destinations, destination management in the terms of marketing is a crucial factor that defines the competitiveness and success of smaller islands in order to remain competitive and economically benefit in the fast growing tourism industry. The purpose of this study was to uncover specific marketing strategies that needed to be incorporated within small island tourism destinations. To fill in the knowledge gap within the marketing of small island tourism, a case study was conducted by examining the challenges and opportunities in two small islands, Öland and Gotland, located in Sweden. The findings of the case study revealed the significance of cultural tourism and its role in the marketing of the destinations. The cultural attributes include the importance of heritage and nature; by providing unique travel attributes that step out of the typical 3S (sea, sun, sand). The findings were looked upon from local residents, businesses, and local tourism organizations which both concluded that cultural attributes are important factors to consider to solve the seasonality challenges with a clear market segmentation in order to continually remain competitive.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 679,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه مدیریت بازاریابی گردشگری و رقابت پذیری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi