دانلود پایان نامه پایداری در زمینه تصمیم گیری مصرف کننده
عنوان فارسی |
پایداری در زمینه تصمیم گیری مصرف کننده: مقایسه اروپای شرقی و کشورهای نوردیک |
عنوان انگلیسی |
Sustainability in the Consumer decision Journey: Comparing the Nordics and Eastern Europe |
کلمات کلیدی : |
  پایداری؛ مصرف کننده؛ توسعه پایدار؛ اقتصاد چرخشی |
رشته های مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 94 | دانشگاه : Jönköping University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 65 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. آنالیز و بحث و بررسی 6. بحث و بررسی
مساله: هنگامی که یک شرکت متمرکز بر توسعه پایدار، تصمیم به گسترش فعالیت های خود و ورود به بازارهای بین المللی می گیرد، درک مشتریان آن شرکت بسیار مهم خواهد بود. با این حال، تحقیقات محدودی در زمینه موضوع نحوه تاثیر پیشینه جغرافیایی بر مسیر تصمیمات مشتری و نحوه ظهور پایداری در موارد مختلف صورت گرفته است. هدف: این تحقیق بر روی نحوه تعامل دو بازار مختلف با عامل پایداری در مورد محصولات مختلف و نحوه اهمیت این عامل در مسیر تصمیمات مشتری متمرکز است. هدف: اهداف این مقاله نشان دادن چگونگی نیاز به رویکردهای مختلف حتی در اتحادیه اروپا بر اساس منطقه خاص است. این مقاله مایل به تمرکز بر روی منطقه اروپای شمالی با عملکرد برتر و منطقه اروپای شرقی با عملکرد پایین تر بوده و مایل به دنبال کردن تصمیمات شرکت کنندگان از طریق نقاط تماس مربوطه این که چگونه شرکت ها می توانند به طور موثری بر تصمیمات از دیدگاه پایداری تاثیر بگذارند، می باشند. روش: تحقیق کیفی با یک رویکرد استقرایی و با پارادایم تفسیر گرایانه انجام شد. محقق مصاحبه های گسترده ای با شرکت کنندگان از هر دو کشور به منظور دستیابی به دانش گسترده در رابطه با دلایل پشت رفتارهای شرکت کنندگان انجام داد. این تحقیق بر روی دو کشور انتخابی یعنی سوئد و مجارستان با هدف ارائه مبنایی برای تحقیقات آینده متمرکز است. نتایج و نتیجه گیری ها: همانطور که در این مطالعه بررسی شد، تفاوت ها و تشابهات متعددی بین طرز تفکر شرکت کنندگان سوئدی و مجارستانی در طول مسیر تصمیم گیری مشتری وجود دارد. همچنین، تفاوت هایی نیز در دو گروه کشف و مورد استدلال قرار گرفت. در چندین مورد، یافته ها با تحقیقات قبلی مطابقت داشت، با این حال، در برخی موارد، محقق مغایرت هایی را مشاهده کرد. در نتیجه، شرکت ها باید بر روی مراحل خرید و پس از خرید در استراتژی های خود به منظور ایجاد یک پایگاه مشتری که علاقمند به فعالیت های پایداری آن هاست، متمرکز شوند.
پایان نامه مرتبط با موضوع | دانلود پایان نامه نحوه تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم گیری مصرف کننده |
پروپوزال آماده مرتبط | دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش چارچوب های مدیریت کیفیت جامع در افزایش رضایت مصرف کنندگان |
Problem: When a sustainable development-focused company decides to expand their operations and enter international markets, it is crucial to understand their customers. However, there has been limited research conducted on the topic of how geographical background affects the consumer decision journey, and how sustainability appears in the different cases. Purpose: The research will be focusing on how the two different markets interact with the factor of sustainability in the case of different products, and how important this factor is in their consumer decision journeys. Aim: This paper aims to demonstrate how different approaches are needed even within the European Union based on the specific region. This paper would like to concentrate on the top-performing Northern-European region and the lowest-performer Eastern European region and would like to follow the decision journeys of the participants through the relevant touchpoints, aiming to find how companies can effectively influence the decisions from a sustainability perspective. Method: Qualitative research has been conducted with an inductive approach and with an interpretivist paradigm. The researcher conducted in-depth interviews with participants from both countries to gain deeper knowledge on the reasons behind the behaviors of the participants. The research concentrates on two selected countries, Sweden and Hungary, aiming to give a base for future research. Result and Conclusions: As explored in the study, there are several differences and similarities between the Swedish and Hungarian participants’ way of thinking during the consumer decision journey. Also, differences within the two groups were also discovered, and reasoned. In several cases, the findings were in line with the previous research, however, in some cases, the researcher experienced discrepancies. As a conclusion, companies should concentrate on the purchase and postpurchase stages in their strategies in order to build a customer base that is interested in their sustainability activities.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.