عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش چارچوب های مدیریت کیفیت جامع (TQM) در افزایش رضایت مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شرکت مخابرات هرمزگان) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Total Quality Management (TQM) Frameworks in Increasing Consumers Satisfaction (Case Study: Hormozgan Telecommunication Company) |
رشته مرتبط |
  مدیریت کیفیت و بهره وری؛ مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
هدف مدیریت کیفیت جامع (TQM) به عنوان مولفه ای از توسعه پایدار، استفاده کارآمد از منابع انسانی و سرمایه های سازمانی به منظور نیل به اهداف از پیش تعیین شده خود می باشد. مدیریت کیفیت جامع یک سیستم مدیریتی است و بر این مبنا است که هر فردی در سازمان باید متعهد به اهداف سازمانی و نیل به استانداردهای بالای هر سازمان باشد. هدف اصلی هر سازمان نیز کسب بیشتری رضایت از طرف مشتریان خود می باشد. مدیریت کیفیت، یک ابزار پایه ای است که منجر به تضمین کیفیت و نهایتا کسب رضایت مصرف کننده می شود. این شاخصه مدیریتی، بخشی از سیستم های تجاری عصر مدرن می باشد. این موضوع در بخش خدمات و مخصوصا خدمات الکترونیکی چون مخابرات ها بسیار مهم می باشد، چرا که بسیاری از خدمات مجازی هستند یعنی بر مبنای ابزارهای فناوری اطلاعات می باشند. زمانی که در مورد کیفیت صحبت می کنیم، منظور این است که محصولات یا خدمات که ارائه می گردد باید کاملا متناسب با اهداف بوده، عاری از خطا و اشتباه بوده و نیازهای کاربر را به نحو احسن برقرار نماید. پیاده سازی TQM عموما شامل توانمندسازی تیم، حل سیستماتیک مساله، تصمیم گیری بر مبنای داده ها، گزینش فرآیندهای آماری و استفاده از ابزارهای مناسب برای حل مساله می باشد. سازمان هایی که قدر به پیاده سازی این مراحل باشند می توانند ارتباط سریع تری برقرار کرده و انعطاف پذیری بیشتری در رسیدن به اهدافشان داشته باشند. به این ترتیب، آنها نه تنها قادر به پاسخ سریع تر به نیازهای مشتریان شان خواهند بود، بلکه می توانند رضایت بیشتری را نیز در آنها ایجاد نمایند، که این موضوع برای رشد و توسعه آنها و رسیدن به اهداف مالی و غیر مالی، بسیار ضروری و حیاتی می باشد.
این پروپوزال نیز با مبنا قرار دادن موضوع فوق، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای عمده پروپوزال نویسی از جمله بررسی متغیرها در قالب مدل مفهومی، ارائه جامعه آماری و روش های گردآوری و تحلیل داده ها در این محصول رعایت شده اند. نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد یکی از ضروریات این دوره برای دانشجویان می باشد، و با اینکه سختی های خاص خود را به همراه دارد، ولی می تواند ابزار مناسبی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با رشته تحصیلی خود باشد. در همین راستا، مطالعه چندین پروپوزال استاندارد می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری این چارچوب ها برای دانشجویان بوده و همچنین ایده های جدیدی را نیز برای انتخاب موضوع مناسب در اختیار آنها قرار دهد.
این پروپوزال نیز با همین هدف آماده شده و به منظور قابل ویرایش بودن، در محیط ورد (WORD) نگاشته شده و در ادامه نیز بخشی از آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.