دانلود ترجمه مقاله جهت گیری نظارتی، جهت گیری اهداف کارکنان، و مدیریت دانش
عنوان فارسی |
جهت گیری نظارتی، جهت گیری اهداف کارکنان، و مدیریت دانش در میان کارکنان اصلی هتل |
عنوان انگلیسی |
Supervisory orientation, employee goal orientation, and knowledge management among front line hotel employees |
کلمات کلیدی : |
  جهت گیری نظارتی؛ جهت گیری اهداف کارکنان؛ مدیریت دانش |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش (Knowledge Management) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 84 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله گرایشات نظارتی و مدیریت دانش |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. چارچوب مفهومی و فرضیه ها 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و نتیجه گیری
چکیده – این مقاله بررسی کرده که مدیران چگونه می توانند مدیریت دانش (KM) را در میان کارکنان اصلی هتل در سطح فردی، با تأثیر گذاری روی جهت گیری های اهداف کارکنان از طریق جهت گیری های نظارتی ارتقا دهند. این مطالعه تأثیرات چشم گیری جهت گیری های نظارتی در جهت گیری اصلی کارکنان را دریافته است. تأثیر مثبت جهت گیری اهداف یادگیری کارکنان روی KM نیز چشم گیر است. با این حال، تأثیر جهت گیری اهداف عملکردی روی KM ناچیز است. نتایج همچنین تأثیر مثبت غیر مستقیم نتایج نهایی نظارتی و جهت گیری توانایی ها روی KM از طریق جهت گیری اهداف را نشان می دهند. سهم اصلی این تحقیق مربوط به شناسایی تأثیرات غیر مستقیم جهت گیری نظارتی روی KM از طریق جهت گیری اهداف کارکنان می باشد. این مطالعه، سه مفهوم جداگانه را برای اولین بار به هم پیوند داده که عبارتند از جهت گیری نظارتی، جهت گیری اهداف کارکنان و KM در یک مدل واحد. علاوه بر این، مفهوم جهت گیری های نظارتی در مقالات موجود در زمینه هتلداری مورد بحث قرار نگرفته است.
This study investigates how managers can enhance the knowledge management (KM) among front line hotel employees at the individual level, by affecting the employee goal orientations through supervisory orientations. This study found significant influence of supervisory orientations on employee goal orientation. The positive effect of employee learning goal orientation on KM is also significant. However the effect of performance goal orientation on KM is insignificant. Results also support the indirect positive effect of the supervisory end result, and capability orientations on KM through the mediation of goal orientation. The main contribution of this study is the identification of indirect effect of supervisory orientation on KM through the mediation of employee goal orientation. This study links three separate concepts which are supervisory orientation, employee goal orientation and KM in a single model, for the very first time. Furthermore, the concept of supervisory orientations has not been discussed in the existing hospitality literature.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.